خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» کاهش وزن و ورزش برای بیماران

کاهش وزن و ورزش برای بیماران

آیا چیزی اساسی تر از وجود ما نسبت به رژیم غذایی است؟ بیشتر ما ، هر روز حداقل سه بار غذا می خوریم. رژیم یا رژیم غذایی به بدن ما سوخت می رساند یا به آنها آسیب می رسانند. تغذیه بد، رژیم غذایی و چاقی میتواند منجر به آرتروز ، پوکی استخوان ، و درد مزمن شود.دانستن در مورد ویتامین ها ، تعادل مناسب تغذیه ای و روش های مؤثر در کاهش وزن می تواند به شخص کمک کند، تا زندگی جدید خود را آغاز کند


وقتی پزشک مشخص کرد که بیمار نیاز به کاهش وزن دارد یا خیر ، بیمار آماده دستیابی به یک برنامه ورزشی و رژیم غذایی برای دستیابی به سطح مطلوب کاهش وزن است. چندین دستورالعمل عملی که شامل یک رژیم غذایی و ورزش پایدار هستند در زیر آورده شده است.

تمرینات قدرتی برای زنان مطلب مرتبط تمرینات قدرتی برای زنان

قبل از شروع هرگونه برنامه کاهش وزن ، اطمینان از عدم امنیت برنامه مهم است. توصیه می شود ابتدا بیمار با یک متخصص بهداشت و درمان ملاقات کند که هرگونه مشکلات کمر و درد کمر را در بیمار تجربه می کند و چه کسی به طراحی یک برنامه کاهش وزن مناسب کمک خواهد کرد.

هنگامی که شروع به ورزش کمر به عنوان بخشی از برنامه کاهش وزن می کنند ، بیماران باید انتظار درد اولیه داشته باشند. با این وجود ، احتیاط و آگاه بودن از هرگونه درد و ناراحتی در حین انجام تمرینات بسیار مهم است.


هرگونه درد شدید یا تغییرات عمده ای که باید رخ دهد باید به پزشک بیمار گزارش شود. کار با یک متخصص پزشکی در طول مدت زمان برنامه کاهش وزن به منظور نظارت صحیح بر پیشرفت در وضعیت بیمار ضروری است.

شروع برنامه کاهش وزن با ورزش کم تحرک ، مانند پیاده روی یا آب درمانی ، می تواند به شما کمک کند تا یک بیمار را به فعالیت های بدنی منظم و بدون فشار آوردن یا فشار وارد کردن عضلات در پشت یا سایر مفاصل بدن ، راحت کند.

تمریناتی که معمولاً انجام آن در زمین بسیار دردناک است ، انجام آن در آب اغلب برای بیمار قابل تحمل است. دلیل این امر این است که آب با جاذبه خنثی عمل می کند و به حمایت از وزن شخص به روشی کنترل شده کمک می کند. آب همچنین باعث ایجاد اصطکاک در برابر حرکت می شود و باعث تقویت و تهویه می شود ، در عین حال خطر آسیب بیشتر در از دست دادن تعادل فرد را نیز کاهش می دهد.


استفاده از آب در حین انجام تمرینات می تواند به ویژه برای هر کسی که اضافه وزن دارد مفید باشد ، زیرا اثر شناوری در اصل وزن اضافی بدن را نادیده می گیرد و امکان حرکت آزاد در آب را فراهم می کند. همچنین برای هرکسی که بیماری مفاصل دردناک مانند استئوآرتریت داشته باشد بسیار موثر است.

در حالی که همه عوامل چگونگی اضافه وزن ممکن است باعث تشدید یا تشدید کمردرد شناخته نشود ، اما به طور کامل مشخص شده است که عدم ورزش دلیل اصلی کمردرد است و برعکس ، یک برنامه ورزشی منظم و پایدار به کاهش قسمت های کمکی کمک می کند. کمردرد و جلوگیری از (یا به حداقل رساندن) قسمتهای بعدی کمردرد

حرکت و ورزش تنها راه هایی برای تقویت جریان خون است که مواد مغذی را در فضای دیسک و بافت های نرم داخل و اطراف ستون فقرات توزیع می کند. این تبادل مواد مغذی از طریق ورزش ، دیسک ها ، ماهیچه ها ، رباط ها و مفاصل کمر را سالم نگه می دارد.

بعد از تجربه درد یا جراحی کمر ، بسیاری از بیماران تمایل دارند بیش از حد از کمر خود محافظت کنند و از ورزش خودداری کنند. اما در بیشتر موارد ، حرکت و ورزش باعث تسکین درد بیشتر از استراحت در خواب و عدم تحرک می شود. استراحت در رختخواب فقط پس از یک قسمت از درد کمر ، مانند یک یا دو روز ، برای مدت کوتاهی مفید است.

هنگامی که بیماران در مدت زمان طولانی ورزش کافی را انجام ندهند ، ساختارهای پشتی کمر سفت ، ضعیف و بی حس می شوند.

فقدان کلی تهویه باعث افزایش درد می شود که می تواند باعث عدم تحرک بیماران شود. این یک چرخه شرور باعث ایجاد کمر بیشتر می شود و منجر به عدم تحرک بیشتر می شود و منجر به درد بیشتر و غیره می شود.

اگر بیمار در دوره های غیرفعال شدن وزن اضافی داشته باشد ، ممکن است قسمت های کمردرد تشدید شود. هرچه بیمار چاق تر باشد ، درد کمر بیمار شدیدتر و یا شایع تر است.

برای افرادی که اضافه وزن دارند ، حتی مقادیر اندک کاهش وزن ممکن است مفید باشد ، زیرا کاهش وزن حتی فقط 10 درصد از وزن بدن می تواند سلامت کلی یک بیمار را بهبود بخشد.

ترجمه شیرین میرکرمی - مجله ارم بلاگ


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   آموزش تصویری حرکات بدنسازی   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده