دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» از دست دادن چربی و به دست آوردن سلامتی

از دست دادن چربی و به دست آوردن سلامتی

احساس بهتر و زندگی سالم تر

سبک زندگی سالم علاقه مندان به تناسب اندام و ورزشکاران به طور یکسان با نگرانی از دستیابی به وزن ایده آل بدن ضمن حفظ تعادل مناسب چربی و عضلات ، گرفتار می شوند .

در مرحله اول درصد چربی ایده آل برای آقایان و زنان چیست؟ شورای ورزش در آمریكا (ACE) درصد چربی را بین 14 تا 17 درصد برای آقایان و بین 21 تا 24 درصد برای خانمها توصیه می كند. ورزشکاران باید درصد چربی کمتری را تضمین کنند.

چربی بیشتر بدن می تواند برای سلامتی کلی مضر باشد ، زیرا سلولهای چربی فعال نیستند ، به این معنا که سرعت سوخت و ساز بدن را کند می کنند و کاهش وزن را دشوار می کنند. علاوه بر این ، آنها در طولانی مدت در مقاومت به انسولین نقش دارند و منجر به دیابت می شوند. کاهش درصد چربی بسیار مهم است ، در حالی که همزمان توده عضلانی ساخته می شود و این باعث افزایش میزان سوزاندن کالری در بدن می شود.

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

فعالیت های تقویت عضله از اهمیت زیادی برخوردار هستند زیرا به شما در افزایش توده عضلانی در بدن کمک می کند.


آنها همچنین به روش های زیر کمک می کنند:

به بهبود سطح انرژی و استقامت کمک می کند

تراکم استخوان را افزایش داده و خطر ابتلا به پوکی استخوان را کاهش می دهد

افزایش وزن را کنترل می کند

سلامت و رفاه عمومی را حفظ می کند

خطر صدمه را کاهش می دهد

به حفظ وضعیت خوب و تعادل کمک می کند


فعالیت های تقویت عضله شامل موارد زیر است:

بلند کردن وزنه

باندهای مقاومت

باغبانی سنگین مانند حفر کردن ، بیل زدن

قدم های بلند

باربل و دمبل

حمل مواد غذایی

نکات زیر به شما در کاهش چربی و برای بهتر نگاه داشتن ، احساس بهتر و زندگی سالم تر کمک می کند. این نکات به عنوان نقطه شروع یا مرجع سریع برای افرادی که به دنبال کاهش وزن و چربی در نظر گرفته شده اند در نظر گرفته شده است.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

1. وعده های غذایی مکرر و کوچک - داشتن 6 وعده غذایی کوچک به تنظیم قند خون کمک می کند ، هوس ها را کنترل می کند و گرسنگی را از بین می برد. همچنین بازده متابولیسم را حفظ می کند.


2- فیبر را در رژیم غذایی خود افزایش دهید - مصرف غذاهای سرشار از فیبر می تواند به شما کمک کند احساس طولانی تری داشته باشید. و چون روند هضم را به تأخیر می اندازد ، مدت طولانی احساس گرسنگی نمی کنید.


3. فعال باشید - با فعال بودن جسمی می توان وزن سالم به دست آورد. ورزش همچنین از افزایش وزن جلوگیری می کند. انجمن قلب آمریکا (AHA) حداقل 150 دقیقه در هفته ورزش متوسط ​​یا 75 دقیقه در هفته ورزش شدید را توصیه می کند. (یا ترکیبی از ورزش متوسط ​​و نیرومند)


4- قند را کاهش دهید - قندهای تصفیه شده با کمک به رشد کمر ما در رژیم های غذایی ما نقش دارند. قند اضافی در رژیم غذایی ، قند و انسولین خون را افزایش می دهد و باعث می شود بدن ما شروع به ذخیره و متوقف کردن چربی کند. آنها مقدار زیادی کالری خالی به رژیم غذایی ما اضافه می کنند.


5- غذای چرب را محدود کنید - غذاهای چرب مانند گوشت قرمز ، شیر کامل خامه ای ، پنیر ، کره ، گای ، غذاهای سرخ شده و غیره را خرد کنید.


6. از پرش وعده های غذایی خودداری کنید - پرش از وعده های غذایی باعث می شود که احساس گرسنگی کنید و یا پرخوری بین وعده های غذایی ایجاد کنید.


7. اندازه بخش ها را محدود کنید - اگر اندازه وعده های غذایی شما بزرگ باشد ، تمایل به افزایش وزن خواهید داشت. بنابراین وعده های غذایی کمتری بخورید و اندازه آنها را چک کنید.


8- تغییرات را به تدریج انجام دهید - تغییرات کوچک در رژیم و سبک زندگی شما می تواند تفاوتهای بزرگی ایجاد کند. اطمینان حاصل کنید که روزانه یک تغییر ایجاد می کنید.


9. به آرامی غذا بخورید - وقتی به آرامی غذا می خورید و نیش های کمتری مصرف می کنید کالری کمتری مصرف می کنید. این مانع از افزایش وزن شما می شود.


10- الکل را محدود کنید - الکل کالری خالی را به رژیم شما اضافه می کند. این امر به افزایش وزن ناشی از کالری هایی که تأمین می کند منجر می شود. بعد از مصرف الکل ، شما می خواهید کالری بیشتری بخورید که باعث افزایش وزن می شود.

رژیم غذایی متعادل با ورزش همراه است تا به یک ترکیب مناسب بدن برسد. اکنون دستور تهیه یک رژیم غذایی متعادل و ایده آل که شامل تمام مواد مغذی است ، بسیار آسان است تا بتوانید به اهداف تناسب اندام خود برسید! کافیست وارد caloriecare.com شوید و از گزینه های مختلف سالم که توسط متخصصان تغذیه و سرآشپز طراحی شده است ، انتخاب کنید!

ترجمه شیرین میرکرمی - مجله ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده