ثروتسازی با هیپنوتیزم


» مزایای یک رژیم غذایی وگان

مزایای یک رژیم غذایی وگان

آیا تاکنون فکر کرده اید که شیوه زندگی وگان را انتخاب کنید؟ شاید شما فقط می خواهید ببینید که حذف محصولات حیوانی از رژیم غذایی شما فایده ای دارد. در حقیقت ، هنگامی که شما شروع به کاهش غذاهای مرتبط به حیوانات کرده و به آرامی روی غذاهایی که عناصر وگان محسوب می شوند ، تغییر دهید ، کنترل سلامت خود را به روشی مثبت کنترل خواهید کرد. ملزومات وگان مانند توفو ، لوبیا ، آجیل ، میوه ، سبزیجات و غلات محور اصلی سلامت در درازمدت برای افرادی است که از سبک زندگی وگان پیروی می کنند. پس از بررسی چند مزیت برای اتخاذ این سبک زندگی جدید ، ممکن است تغییر فکری بدون فکر باشد.


تغذیه بهتر کلی

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

بدن شما هنگام استفاده از رژیم غذایی متشکل از مواد ضروری وگان ، متعادل تر از تمام مواد مغذی اصلی دریافت خواهد کرد. این مواد غذایی حاوی چربی ، منابع پروتئینی سالم تر ، قند کمتری و ویتامین ها و آهن بیشتری نسبت به رژیم غذایی سنتی غربی مبتنی بر حیوانات هستند. یکی از بزرگترین مزایای مصرف رژیم غذایی گیاهی ، سلامت بهتر است. بسیاری از محصولات حیوانی حاوی هورمون رشد و سایر مواد افزودنی شیمیایی خطرناک هستند که به طور معمول در غذاهای گیاهی یافت نمی شوند. تحقیقات نشان داده است که مردم فقط با از بین بردن غذاهای بدون حیوان از رژیم روزانه خود ، از ده ها فواید عمده سلامتی برخوردار هستند.


قلب سالم

مطالعات نشان داده است که گوشت حیوانات برای قلب انسان بویژه با مصرف طولانی مدت بد نیست. افرادی که از خوردن انواع گوشت ، ماهی و لبنیات خودداری می کنند ، تمایل دارند فرکانس بسیار کمتری در حملات قلبی ، تپش قلب و سایر بیماری های مرتبط با قلب داشته باشند. برخی تحقیقات حتی ثابت کرده اند که غذاهای گیاهی می توانند به بهبودی قلب آسیب دیده کمک کنند ، چیزی که گوشت توانایی انجام آن را ندارد.


خطر ابتلا به برخی از انواع سرطان

اگرچه هنوز هم تحقیقات زیادی لازم است انجام شود ، اما به نظر می رسد رژیم غذایی گیاهی می تواند برای کاهش شیوع چندین نوع سرطان کار کند. این امر به ویژه در بزرگسالانی که بیش از یک دهه رژیم وگان را حفظ می کنند صادق است و عادات سالم را در روال خود شامل می کند مانند ورزش منظم و اجتناب از محصولات دخانی. هنوز مشخص نیست که آیا ارتباط سرطان سرطان نتیجه خود غذا یا مواد افزودنی رایج مانند هورمونهای رشد است که بسیاری از تولید کنندگان در طی فرآوری اضافه می کنند.


عملکرد کلیه بهبود یافته است

برای بهبود عملکرد کلیه ، غذاهای غیر حیوانی روش بهتری برای غذا خوردن هستند. علاوه بر چربی زیاد بیشتر گوشت ها ، گوشت گاو و گوشت خوک حاوی مواد شیمیایی هستند که کل روند عملکرد کلیه را کند می کنند. افرادی که از خوردن گوشت متوقف می شوند ، معمولاً پیشرفت قابل توجهی در توانایی بدن خود برای جابجایی مایعات از طریق کلیه ها نشان می دهند.


به شما کمک می کند وزن اضافه کنید

برخی تحقیقات به عوارض جانبی رایج وگان اشاره کرده اند: کاهش وزن متوسط. گرچه هیچ کس به طور دقیق نمی داند که چرا این اتفاق می افتد ، اعتقاد رایج این است که گوشت حاوی بیشتر چربی و به طور کلی کالری بیشتری نسبت به منابع پروتئین گیاهی دارد . احتمالاً انتخاب خوبی برای انتخاب روش جدید غذا درست نیست زیرا چند پوند اضافی را از دست خواهید داد ، اما برای کسانی که در حال حاضر حذف غذاهای دارای حیوانات از رژیمهای غذایی خود را در نظر می گیرند ، فواید خوبی برای این وجود دارند.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده