ثروتسازی با هیپنوتیزم


» روغن زیتون برای قلب و مغز شما فواید بسیاری دارد

روغن زیتون برای قلب و مغز شما فواید بسیاری دارد

خود درختان زیتون هزاران سال است که تقریباً وجود داشته است. با سابقه ای طولانی که به تمدن های باستانی باز می گردد ، روغن زیتون حتی یکی از مهمترین غذاهای کتاب مقدس محسوب می شود . این یک جزء رژیم های مدیترانه ای است و مانند رژیم های ساکن در مناطق آبی ، در رژیم های برخی از سالم ترین ، طولانی ترین زندگی مردم قرنها قرار گرفته است . چرا؟ زیرا فواید روغن زیتون گسترده و شگفت انگیز است.


روغن زیتون فوق العاده با کیفیت بالا ، دارای ترکیبات ضد التهابی ، آنتی اکسیدان ها و تعداد زیادی ریز مغذی سالم از نظر قلبی است ، که به خوبی توضیح می دهد و دلیل آن این است که بسیاری از مزایای روغن زیتون وجود دارد. فواید روغن زیتون فوق العاده شامل کاهش نرخ التهاب ، بیماری قلبی ، افسردگی ، زوال عقل و چاقی است . اما با توجه به همه اینها ، متأسفانه ، تمام روغن زیتون به طور یکسان ایجاد نمی شود - حتی انواع "فوق العاده" باکره مزایای لازم روغن زیتون را ندارند!

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟


روغن زیتون از میوه درخت زیتون تهیه می شود که به طور طبیعی دارای اسیدهای چرب سالم است. امروزه انواع مختلفی از روغن زیتون در بازار وجود دارد ، از جمله روغن زیتون فوق العاده باکره ، روغن زیتون باکره و روغن زیتون معمولی - اما تحقیقات نشان می دهد که فواید فوق العاده روغن زیتون باکره بیشتر از انواع دیگر است.


چیزی که بسیاری از مردم متوجه آن نیستند این است که معمول است که "روغن زیتون فوق العاده" که در اکثر فروشگاه های مواد غذایی عمده خریداری شده است ، با روغن و گیاهان GMO محصور شود . بسیاری از قفسه های فروشگاه دارای گزینه های روغن زیتون جعلی هستند. یک گزارش CBS نشان می دهد که به لطف فساد مافیایی که در فرایند تولید دخیل است ، 70 درصد روغن زیتون باکره اضافی که در سراسر جهان فروخته می شود ، با سایر روغن ها و تقویت کننده ها کم می شود.


تولیدکنندگان این کار را انجام می دهند تا روغن های تقلبی بیشتر شبیه روغن زیتون واقعی باشند ، اما در واقع این محصولات به مراتب از کیفیت پایین تر و دارای مزایای سلامتی کمتری نسبت به چیز واقعی هستند. در حقیقت ، مصرف این نوع روغن اصلاح شده زیتون در واقع می تواند خطرات واقعی برای سلامتی شما به همراه داشته باشد ، بنابراین شما باید بدانید که برای خرید بیشترین مزایای روغن زیتون می توانید با انتخاب کدام نوع بهترین خرید را داشته باشید.



حقایق تغذیه ای روغن زیتون فوق العاده

روغن زیتون عمدتاً از اسیدهای چرب اشباع نشده غیر اشباع تشکیل شده است که مهمترین آنها اسید اولئیک نامیده می شود . اسید اولئیک بسیار سالم است و قادر به مقابله با آسیب های رادیکال آزاد (یا استرس اکسیداتیو) است که پیامدهای سلامتی زیادی دارد. این امر به ویژه در مقایسه با ترکیباتی که در روغنهای گیاهی تصفیه شده تر ، چربیهای ترانس یا چربیهای هیدروژنه شده وجود دارد مقایسه می شود.


براساس یک بررسی گسترده از مطالعات بالینی ، رژیم های غذایی حاوی روغن زیتون فوق العاده اضافی ، از جمله رژیم مشهور مدیترانه ای ، با "ابتلا به آترواسکلروز پایین ، بیماری قلبی عروقی و انواع خاصی از سرطان" همراه هستند. علاقه اخیر به ترکیبات فنلی فعال بیولوژیکی که به طور طبیعی در روغنهای زیتون بکر وجود دارد متمرکز شده است. فنلهای روغن زیتون روی پارامترهای فیزیولوژیکی خاصی از جمله لیپوپروتئین های پلاسما ، آسیب اکسیداتیو ، نشانگرهای التهابی ، عملکرد پلاکت و سلول و فعالیت ضد میکروبی اثرات مثبتی دارند.


یک قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق العاده بکر حاوی: 


119 کالری

14 گرم چربی (9.8 از آن اشباع نشده)

صفر قند ، کربوهیدرات یا پروتئین

8 میکروگرم ویتامین K (10 درصد DV)

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

2 میلی گرم ویتامین E (10 درصد DV)

برای اینکه به نفع سلامتی شما باشد ، چه مقدار روغن زیتون باکره اضافی را باید روزانه مصرف کنید؟ در حالی که توصیه ها بسته به نیاز و کالری خاص کالری شما متفاوت است ، به نظر می رسد در هر نقطه یک تا چهار قاشق غذاخوری برای به دست آوردن این فواید روغن زیتون ایده آل است.


8 مزیت روغن زیتون فوق العاده

1. از سلامت قلب محافظت می کند

مطالعات نشان داده است که رژیم های غذایی چرب اشباع نشده بالا ، کلسترول LDL را کاهش می دهند ، کلسترول HDL را افزایش می دهند و تری گلیسیریدهای پایین تر را بهتر از رژیم های کم چرب ، با کربوهیدرات بالاتر قرار می دهند. به لطف آنتی اکسیدان های قدرتمند موسوم به پلی فنول ها ، روغن باکره اضافی به عنوان یک ماده ضد التهابی و محافظ قلبی و عروقی در نظر گرفته می شود . هنگامی که سیستم ایمنی بدن در نتیجه به دلیل رژیم غذایی ضعیف ، استرس یا عوامل دیگر ، شروع به مبارزه با بدن خود می کند ، واکنش های التهابی ایجاد می شود که منجر به التهاب خطرناک و بیماری زا می شود .


هدف از التهاب محافظت از ما در برابر بیماری ها و ترمیم بدن در صورت لزوم است ، اما التهاب مزمن برای سلامتی شریانی بسیار مضر است و با بیماری های قلبی ، بیماری های خود ایمنی و موارد دیگر ارتباط دارد. روغن زیتون باکره اضافی به برطرف کردن التهاب به همراه تغییرات مربوط به سن و بیماری در قلب و رگ های خونی کمک می کند ، براساس یک مطالعه 2009 در ژورنال فارماکولوژی قلب و عروق . تحقیقات نشان می دهد که روغن زیتون برای کاهش فشار خون بالا مفید است زیرا باعث می شود اکسید نیتریک فراتر از دسترس باشد ، که شریانها را گشاد و شفاف نگه می دارد.


اثرات محافظتی رژیم غذایی به سبک مدیترانه ای سرشار از آلفا لینولنیک اسید (ALA) از روغن زیتون در بسیاری از مطالعات نشان داده شده است ، با این وجود برخی از این یافته ها نشان می دهد که این نوع رژیم غذایی با چربی بالاتر قادر است خطر مرگ قلبی را تا 30 کاهش دهد 45 درصد و مرگ ناگهانی قلبی 45 درصد! 


2. به مبارزه با سرطان کمک می کند

طبق یک مطالعه 2004 در ژورنال اروپایی پیشگیری از سرطان منتشر شده است ، زیتون و روغن زیتون به وفور حاوی آنتی اکسیدان هستند. آنها برخی از بهترین غذاهای حاوی آنتی اکسیدان بالا هستند . زیتون (مخصوصاً آنهایی که در معرض فرایندهای گرمای زیاد قرار نگرفته اند) حاوی اکتئوزیدها ، هیدروکسی تیروزول ، تیروزول و فنیل پروپیونیک است. روغن زیتون و روغن زیتون حاوی مقادیر قابل توجهی ترکیبات دیگر هستند که به عنوان ضد سرطان شناخته می شوند (به عنوان مثال ، اسکالن و ترپنوئیدها) و همچنین اسید اولئیک لیپید مقاوم به پراکسیداسیون.


محققان احساس می كنند كه احتمالاً مصرف زیاد روغن زیتون و روغن زیتون در جنوب اروپا نقش مهمی در تأثیرات مفید پیشگیری از سرطان و سلامت در رژیم مدیترانه ای دارد.


3. به کاهش وزن و پیشگیری از چاقی کمک می کند

خوردن مقدار زیادی چربی سالم یک عنصر اساسی در کنترل انسولین اضافی است ، هورمونی که میزان قند خون را کنترل می کند ، باعث افزایش وزن می شود و با وجود کاهش وزن کالری و ورزش بیشتر ، وزن بسته بندی شده را نیز حفظ می کند. چربی ها احساس سیری می کنند و به کاهش گرسنگی ، هوس و پرخوری کمک می کنند. این یکی از دلایلی است که مطالعات متعدد نشان داده اند رژیم های کم چربی باعث کاهش وزن یا حفظ وزن نمی شوند به همین راحتی و یا غالباً به همان میزان متعادل ، رژیم های با چربی بالاتر.


محققان بیمارستان باسیل در سوئیس پس از بررسی 5 کارآزمایی از جمله 447 نفر ، متوجه شدند که افرادی که به رژیمهای غذایی کم چرب و کم کربوهیدرات اختصاص داده شده اند ، وزن بیشتری نسبت به افرادی که به رژیمهای کم چربی وارد می شوند ، کاهش یافته اند. از نظر فشار خون بین دو گروه اختلاف معنی داری وجود ندارد ، اما میزان کلسترول لیپوپروتئین با چگالی بالا در افراد که به رژیمهای غذایی با چربی بالاتر اختصاص داده شده ، مقادیر مطلوب تری گلیسیرید و چربی را تغییر داده است.

از آنجا که رژیم های غذایی با مقادیر کافی از چربی های طبیعی رضایت بخش تر هستند ، به احتمال زیاد مردم احتمال بیشتری دارند که بتوانند با آنها چسبیده باشند. برای مثال ، یک مطالعه 2002 در ژورنال بهداشت زنان منتشر شد که نشان داد رژیم غذایی غنی شده از روغن زیتون در مقایسه هشت هفته ای باعث کاهش وزن بیشتر از رژیم کم چربی می شود. پس از هشت هفته ، شرکت کنندگان همچنین حداقل 6 ماه از دوره پیگیری رژیم غذایی غنی شده روغن زیتون را انتخاب کردند. 



4- از سلامت مغز پشتیبانی می کند

مغز تا حد زیادی از اسیدهای چرب تشکیل شده است ، و ما برای انجام وظایف ، تنظیم روحیه و ایجاد شفاف ، به طور روزانه به سطح متوسط ​​بالایی نیاز داریم. روغن زیتون مانند سایر منابع چربی های سالم ، غذایی مغز محسوب می شود که باعث افزایش تمرکز و حافظه می شود .


روغن زیتون ممکن است به مبارزه با کاهش شناختی مرتبط با سن کمک کند ، زیرا این بخشی از رژیم مدیترانه ای است و اسیدهای چرب اشباع نشده اشباع شده با سلامت پایدار مغز را ارائه می دهد.


5- با اختلالات خلقی و افسردگی مبارزه می کند

چربی های سالم ، از جمله روغن زیتون ، دارای خاصیت متعادل کننده هورمون ، ضد التهاب هستند که می توانند از اختلال در انتقال دهنده های عصبی جلوگیری کنند. رژیم های غذایی کم چربی غالباً با میزان افسردگی و اضطراب بالاتر ارتباط دارند. حالات یا اختلالات شناختی ممکن است رخ دهد که مغز مقدار کافی "هورمونهای شاد" مانند سروتونین یا دوپامین را دریافت نکند ، پیام رسانهای شیمیایی مهمی هستند که برای تنظیم خلقی ، خواب خوب و فکر کردن لازم هستند.


یک مطالعه در سال 2011 که توسط دانشگاه لاس پالماس در اسپانیا انجام شد ، نشان داد که مصرف چربی اشباع نشده و اشباع نشده اشباع نشده رابطه مستقیمی با خطر افسردگی دارد. در عین حال ، مصرف چربی ترانس و خطر افسردگی رابطه خطی داشتند ، نشان می دهد مصرف بالاتر چربی ترانس و پایین آمدن PUFA و MUFA می تواند شانس مقابله با اختلالات خلقی و درمان افسردگی را بالا ببرد .


6. به طور طبیعی پیری را کند می کند

یک رژیم ضد پیری باید چربیهای سالم زیادی داشته باشد. روغن زیتون فوق العاده باکره نمونه خوبی است . این ماده حاوی نوعی آنتی اکسیدان به نام secoiridoids است که به فعال کردن امضاهای ژن کمک به ضد پیری و کاهش استرس سلولی کمک می کند.


Secoiridoids موجود در روغن زیتون همچنین ممکن است بیان ژن مرتبط با اثر Warburg ، یک فرایند مربوط به شکل گیری سرطان را سرکوب کند و به جلوگیری از "تغییرات وابسته به سن" در سلول های پوستی کمک می کند. 


فقط بخاطر داشته باشید که روغن زیتون را نباید در گرمای زیاد پخت و پز کرد ، یا می تواند اثر متضادی داشته باشد. پخت و پز با روغن زیتون محصولات نهایی گلیکاسیون پیشرفته (AGEs) را تولید می کند ، که به "کاهش عملکردی چند سیستم که با پیری اتفاق می افتد" کمک می کند.


7. ممکن است به کاهش خطر دیابت کمک کند

اسیدهای چرب با تغییر عملکرد غشای سلولی ، فعالیت آنزیم ، سیگنالینگ انسولین و بیان ژن بر متابولیسم گلوکز تأثیر می گذارند. شواهد نشان می دهد که مصرف چربیهای اشباع نشده و یا اشباع نشده اشباع نشده (نوعی که در روغن زیتون یافت می شود) بر حساسیت به انسولین اثرات مفیدی دارد و احتمالاً خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش می دهد.


در حالی که کربوهیدرات ها با تهیه قند خون قند خون را بالا می برند ، چربی ها به تثبیت سطح قند خون و تنظیم انسولین کمک می کنند. حتی وقتی چیزی شکر یا کربوهیدرات زیادی مصرف می کنید ، اضافه کردن روغن زیتون باکره اضافی به وعده غذایی می تواند به کاهش سرعت تأثیر جریان خون کمک کند. مصرف روغن زیتون همچنین راهی عالی برای احساس رضایت بیشتر بعد از غذا است که می تواند به جلوگیری از هوس قند و پرخوری که می تواند منجر به عوارض دیابت شود کمک کند.


8- با خطر ابتلا به سرطان پستان پایین همراه است

یک مطالعه مورد شاهدی که در سال 1995 در ایتالیا انجام شد ، کشف کرد که بیش از 2.564 مورد سرطان پستان ، مصرف بیشتر روغن زیتون با خطر ابتلا به بیماری کمتر است.در حالی که دلایل روشنی برای این امر وجود ندارد ، اغلب تعامل فرضی بین چربی های سالم و عملکرد هورمون وجود دارد ، که می تواند یک توضیح احتمالی باشد.


نحوه خرید و استفاده از روغن زیتون فوق العاده واقعی فوق العاده

قدمت برداشت روغن زیتون هزاران سال قدمت دارد ، اما امروز ، صنعت بزرگ و بین المللی تجاری روغن زیتون صدها میلیون دلار ارزش دارد. برای جمعیت های باستان ، این منبع ارضاء چربی سالم یک کالای گرانبها به حساب می آمد و برای بسیاری از قابلیت های درمانی آن مورد استفاده قرار می گرفت. گذشته از پخت و پز با روغن زیتون ، یکی دیگر از عناصر اصلی در لامپ ها ، صابون ها ، مراقبت از پوست و مواد آرایشی بود.


پس از اولین بار در اواسط دهه 1500 راهی آمریکای شمالی شد ، درختان زیتون به سرعت در بسیاری از ملل دیگر گسترش یافتند. امروزه روغن زیتون عمدتاً در ایتالیا ، مکزیک ، ایالات متحده (عمدتا کالیفرنیا) ، پرو ، شیلی و آرژانتین کشت می شود.


چرا نوع خاصی از روغنی که خریداری می کنید اهمیت زیادی دارد؟ یکی از بزرگترین خطراتی که روغن زیتون در آن ایجاد می کند این است که نقطه دود کمی دارد و در حدود 200 درجه فارنهایت تجزیه می شود. هنگامی که روغن زیتون به طور مکرر یا در حد بسیار گرم گرم می شود ، می تواند اکسیده شود و سمی یا سمی شود.


چند طبقه بندی اصلی برای روغن زیتون وجود دارد که نحوه برداشت و تولید آن را مشخص می کند. شما به احتمال زیاد هنگام خرید بقال فروشی انواع مختلفی پیدا می کنید:

مخلوط روغن یا روغن زیتون "سبک" با روغن زیتون تصفیه شده و بعضی اوقات سایر روغنهای گیاهی تهیه می شود. این به طور معمول بدان معنی است که آنها از نظر شیمیایی فرآوری شده اند و ترکیبی از روغن های با کیفیت پایین و کم کیفیت هستند که نسبت به روش های تولید حرارت بالا واکنش بد نشان داده اند.

همیشه به دنبال بطری هایی باشید که نشان می دهد روغن فوق العاده باکره است و از نظر ایده آل دارای فشار و فشار به بیرون است. در اینجا چند نکته مفید دیگر برای تشخیص و انتخاب چیز واقعی:

شما چیزی رو گرفتید که قیمت ش رو پرداخت کردید! اگر هر روغن کمتر از 10 دلار در لیتر باشد ، احتمالاً واقعی نیست. ممکن است هزینه بیشتری را صرف یک محصول با کیفیت کنید ، اما این محصول با بسیاری از مزایای روغن زیتون همراه است ، طعم بهتری می بخشد و باید مدتی طول بکشد.

برچسب را برای یک مهر و موم از شورای بین المللی روغن زیتون (IOC) بررسی کنید ، که نوع روغن مورد استفاده را تأیید می کند.

خرید روغن زیتون موجود در یک بطری شیشه ای تیره که می تواند از ورود نور و آسیب رساندن به اسیدهای چرب آسیب پذیر محافظت کند. یک بطری تیره که سبز ، سیاه و غیره است ، از روغن در برابر اکسیداسیون و سفت شدن محافظت می کند. از روغن های موجود در بطری پلاستیکی یا شفاف خودداری کنید.

به دنبال یک تاریخ برداشت روی برچسب باشید تا بدانید که روغن هنوز تازه است. طبق گفته های روغن زیتون تایمز ، تا زمانی که روغن شما به دور از گرما و نور ذخیره شود ، یک بطری باز نشده روغن زیتون با کیفیت خوب از تاریخ بطری آن تا دو سال دوام می آورد. پس از باز شدن بطری ، باید ظرف چند ماه استفاده شود - و دوباره آن را در جای خنک و تاریک نگه دارید.

همچنین بخاطر داشته باشید که سرنخی که شما محصول خوبی در آن دارید اگر در هنگام سرما و یخچال استحکام یابد. این مربوط به ساختار شیمیایی اسیدهای چرب است. می توانید آن را در یخچال بگذارید و باید ابری و غلیظ شود ، اما اگر مایع باقی بماند ، آن را باکره اضافی خالص نیست.

وقتی صحبت از روغن زیتون فوق العاده باکره است ، بهتر است در عوض از روغن یا چربی های ثابت استفاده کنید تا از خوردن روغن سفت و سخت جلوگیری کنید. روغن زیتون فوق العاده باکره برای ریختن غذاها یا استفاده از آن در سس سالاد یا غوطه وری مناسب است زیرا این کار بدون پخت و پز نیاز دارد.


بنابراین بهترین روغن ها برای پخت و پز چیست؟ از آنجا که روغن زیتون به اندازه منابع دیگر چربی ها پایدار نیست ، سایر گزینه های عالی روغن برای پخت و پز به جای آن عبارتند از: روغن نارگیل (که در صورت سرماخوردگی و باکره بودن نیز بهترین است) ، کره / قهوه مرتع شده آلی (که حاوی سلامت کوتاه است). اسیدهای چرب زنجیره ای که آستانه گرمای بالاتری دارند) یا روغن نخل قرمز (در برابر حرارت زیاد پایدار و عالی برای پخت و پز یا پخت). روغن نارگیل گزینه مورد علاقه شخصی من است زیرا لیست مزایای روغن نارگیل طولانی است - به عنوان یک ضد میکروب ، تقویت کننده انرژی و ابزار کاهش چربی عمل می کند. علاوه بر این ، روغن نخل قرمز دارای برخی مسائل مربوط به پایداری است ، به همین دلیل مهم است که فقط در صورت انتخاب مسیر رفتن به آن ، فقط روغن نخل دارای مجوز RSPO را تهیه کنید.


گزینه های سالم دیگر برای پخت و پز با حرارت بالا شامل روغن گای و روغن آووکادو است.


چگونه می توانید از روغن زیتون باکره اضافی در مواد پخته نشده استفاده کنید؟ برای تهیه یک سس سریع و همه کاره برای سالادها ، سبزیجات یا غلات کامل ، آن را با چند قاشق غذاخوری سرکه بالزامیک و مقدار کمی خردل دژون ترکیب کنید. همچنین می توانید سبزیجات را برشته ، گریل ، سس یا بخارپز کنید و بعد از اتمام پخت و پز ، چاشنی و روغن زیتون اضافه کنید. استفاده از روغن زیتون اضافی باکره در پاستو ، هوموس ، اسپرد ، سوپ خام و غوطه وری گزینه دیگری است.


دستور العمل های فوق العاده روغن زیتون ویرجین

روغن زیتون را نباید برای پخت و پز استفاده کرد ، اما این بدان معنی نیست که نمی تواند بخشی از وعده های غذایی خوشمزه باشد. در اینجا برخی از دستور العمل های مورد علاقه روغن زیتون فوق العاده مورد علاقه من اضافه شده است:


دستور العمل سالاد تمشک گلابی با سس روغن زیتون

دستور تهیه شیرین پنیر بز و کنگر فرنگی

دستور العمل سالاد خام گیاهی خام

مومیایی لب انار خانگی با روغن زیتون

اقدامات احتیاطی برای استفاده از روغن زیتون فوق العاده ویرجین

بزرگترین موانع برای لذت بردن از این روغن به روش سالم یافتن نوع مناسب ، ذخیره صحیح آن و استفاده از آن به روش صحیح در دستور العمل ها. فقط بخاطر بسپارید که با توجه به اینکه چقدر می تواند برای شما مفید باشد خرید یک کالای با کیفیت را بالا می برد. همچنین حتماً آن را به درستی ذخیره کنید ، در طی چند ماه از باز کردن آن استفاده کنید و از پخت و پز با آن خودداری کنید.


حداقل یک گزارش وجود دارد که استفاده از روغن زیتون به صورت موضعی ممکن است باعث خشکی پوست شود. برخی افراد از آن به عنوان روغن حامل با روغنهای اساسی استفاده می کنند ، بنابراین اگر چنین کاری را انجام دهید ، سعی کنید آن را در روزهای متوالی در همان نقطه قرار ندهید. از آن در کودکان یا پوست نوزاد استفاده نکنید.


افکار نهایی درباره فواید روغن زیتون

برای به دست آوردن بیشترین مزایای چربی های سالم از رژیم غذایی خود ، منابع چربی های سالم دیگر را نیز از نظر روغن زیتون از جمله روغن نارگیل ، گای ، محصولات حیوانی با تغذیه چمن ارگانیک ، آجیل و دانه ها ، روغن نخل و ماهی های گرفتار شده بچرخانید.


مزایای عمده روغن زیتون شامل نحوه:


از سلامت قلب محافظت می کند

به مبارزه با سرطان کمک می کند

به کاهش وزن و جلوگیری از چاقی کمک می کند

سلامت مغز را پشتیبانی می کند

با اختلالات خلقی و افسردگی مبارزه می کند

طبیعتاً پیری را کند می کند

ممکن است به کاهش خطر دیابت کمک کند

با کاهش خطر سرطان پستان همراه است

در مورد استفاده از روغن زیتون فوق العاده باکره چندین نکته وجود دارد. ابتدا مطمئن شوید که روغن در یک شیشه تیره ورنگی ، که دارای روغن زیتون فوق العاده بکر (فشرده) از ایتالیا است ، دریافت کردید تا بهترین مزایای روغن زیتون را بدست آورید. گزینه های ارزان قیمت ، روغن های بطری پلاستیکی و هر چیزی که در یک بطری شفاف وجود دارد ، احتمالاً با پرکننده هایی مانند سایر روغن های سفت پر می شوند و احتمال دارد که سریعتر از بین بروند و مزایای روغن زیتون را خنثی کنند.


دوم ، شما نباید در پخت و پز با حرارت زیاد از روغن زیتون استفاده کنید ، زیرا محصولات نهایی گلیکاسیون پیشرفته را ایجاد می کند که می توانند روند پیری را تسریع کنند. در عوض ، هنگام پخت و پز ، روغن نارگیل یا گزینه های سالم دیگر را انتخاب کنید و از روغن زیتون در سالادها و بعد از پخت و پز برای طعم دادن استفاده کنید تا همه مزایای فوق العاده روغن زیتون را بدست آورید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده