دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» برای تقویت سیستم ایمنی و مبارزه با ویروس ها از گیاهان ضد ویروسی استفاده کنید

 برای تقویت سیستم ایمنی و مبارزه با ویروس ها از گیاهان ضد ویروسی استفاده کنید

آیا می دانید بیش از 400 ویروس مختلف وجود دارد که می توانند باعث عفونت از جمله سرماخوردگی ، آنفولانزا ، هپاتیت ، مونونوکلئوز و HIV شوند؟


امروزه بسیاری از افراد واکسیناسیون آنفلوانزا را مورد بررسی قرار می دهند ، اما تحقیقات نشان می دهد که این تنها 10 تا 60 درصد به دلیل جهش دهنده ویروس آنفلوانزا موثر است. بعلاوه ، این واکسن ها سیستم ایمنی بدن را به صورت غیر طبیعی آموزش می دهند و اغلب حاوی مواد شیمیایی خطرناک و مواد نگهدارنده هستند.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟


خوشبختانه تعدادی گیاه ضد ویروسی قدرتمند وجود دارند که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کنند ، التهاب را کاهش داده و با عفونت ها مبارزه می کنند.


ویروس چیست؟

ویروس یک عامل عفونی کوچک است که تنها می تواند درون سلولهای زنده موجودات دیگر تکثیر شود. ویروس ها می توانند انواع مختلف زندگی - انسان ، حیوانات ، گیاهان و میکروارگانیسم ها ، از جمله باکتری ها و باستان را آلوده کنند. آنها تقریباً در هر اکوسیستم روی زمین یافت می شوند ، و فراوان ترین نوع موجودات بیولوژیکی هستند.

ویروس ها در واقع به عنوان "ارگانیسم هایی در حاشیه زندگی" توصیف شده اند زیرا مواد ژنتیکی دارند ، از طریق انتخاب طبیعی تکثیر و تکامل می یابند ، اما فاقد ساختار سلولی هستند.

روش های زیادی وجود دارد که ویروس گسترش می یابد. در حیوانات ، ویروس توسط حشرات خون ساز انجام می شود. برخی ویروس ها مانند آنفلوانزا با سرفه و عطسه منتشر می شوند.

ویروس هایی مانند گاستروانتریت ویروسی (اسهال عفونی) از طریق راه مدفوع - دهان منتقل می شوند (که نتیجه آن بهداشتی نامناسب است) و از طریق تماس با شخص به شخص دیگر منتقل می شوند یا از طریق غذا و آب وارد بدن می شوند. HIV یکی از چندین ویروس است که از طریق تماس در معرض خون آلوده منتقل می شود.

نکته ترسناک در مورد انقباض ویروس این است که آنتی بیوتیک ها مؤثر نیستند. واکسن ها نیز غیرقابل پیش بینی هستند و ویروس ها از جمله مواردی که باعث ایدز و هپاتیت ویروسی می شوند از این پاسخ های ایمنی ناشی از واکسن دوری می کنند و منجر به عفونت های مزمن می شوند.


گیاهان ضد ویروسی چیست؟

گیاهان ضد ویروسی مانع از ایجاد ویروس می شوند. بسیاری از بهترین گیاهان ضد ویروسی سیستم ایمنی بدن را تقویت می کنند که به بدن امکان حمله به عوامل بیماری زای ویروسی را می دهد. این حتی می تواند از حمله به پاتوژن های خاص ، که داروهای ضد ویروسی برای انجام آن طراحی شده اند ، بهتر باشد ، زیرا پاتوژن ها به مرور زمان جهش می یابند و کمتر به درمان حساس می شوند.

گیاهان آنتی ویروسی نه تنها با عفونت های ویروسی مبارزه می کنند ، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کنند و به عنوان داروهای طبیعی آنفولانزا عمل می کنند بلکه تعدادی از فواید سلامتی دیگر مانند قلب و عروق ، هضم و ضد التهاب نیز دارند.


گیاهان ضد ویروسی برتر

1. اکیناسه

اکیناسه به یکی از گیاهان پر فروش تمام دوران تبدیل شده است. دلیل آن این است که استفاده منظم از اکیناسه برای حمایت از سیستم ایمنی و سلامت کلی مفید است. شواهد قابل توجهی وجود دارد که نشان می دهد فیتوشیمیایی موجود در اکیناسه توانایی کاهش عفونت های ویروس و تومورها را دارد.


چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

اکیناسه یکی از قوی ترین ضد ویروس های طبیعی در برابر ویروس های انسانی است. این ماده حاوی ترکیبی به نام اکیناسین است که باکتری ها و ویروس ها را از نفوذ به سلول های سالم بازمی دارد. این امر احتمال انقباض هر نوع عفونت را هنگام مصرف اکیناسه به شدت کاهش می دهد.


برخی از مزایای اکیناسه دیگر شامل توانایی آن در کاهش درد ، کاهش التهاب ، بهبود مشکلات پوستی ، درمان مشکلات تنفسی فوقانی و بهبود سلامت روان است.


2. الدربری

Elderberry دارای خواص ضد ویروسی تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است. مطالعات متعددی نتیجه گرفته اند که Olderberry ممکن است به کوتاه شدن مدت زمان علائم سرماخوردگی کمک کند. وجود دارد همچنین تحقیق نشان می دهد که به صورت روزانه آثار عصاره اقطی به بهبود علائم آنفولانزا.


Elderberry سرشار از ترکیبات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است. این ماده همچنین حاوی یک ترکیب ایمنی به نام آنتوسیانیدین است.


گزینه های Olderberry زیادی در فروشگاه مواد غذایی یا فروشگاه مواد غذایی سالم خود خواهید داشت. برخی از محبوب ترین اشکال آن شربت ادراری ، آدامس و آب میوه است.


3. آندروگرافی

Andrographis یکی از محبوب ترین گیاهان دارویی است که قرن ها در آمریکا ، آسیا و آفریقا مورد استفاده قرار می گرفته است. این ماده دارای ترکیبات قدرتمندی است که دارای اثرات ضد ویروسی ، ضد میکروبی ، آنتی اکسیدانی و ضد التهابی هستند.


به طور سنتی ، آندروگاریس برای آنفلوانزا و مالاریا استفاده می شد. امروزه محققان آندروگاریس را به عنوان یک داروی ضد ویروس قوی مورد بررسی قرار داده اند . این یک ترکیب معجزه آسا برای مهار تکثیر ویروس و ایجاد ویروس تلقی شده است.


یک مطالعه جدید در سال 2017 منتشر شده در میکروب ها و عفونت ها نشان داد که وقتی آندروگرولید (ماده فعال آندروگاریس) به موش هایی با ویروس آنفولانزا داده می شود ، به همراه یک مهارکننده ورود ویروس ، این ترکیب با افزایش میزان بقا ، کاهش پاتولوژی ریه ، کاهش بار ویروس ، و کاهش سیتوکین های التهابی.


آندروگاریس به شکل کپسول و تنتور موجود است و به صورت آنلاین یا در اکثر فروشگاه های مواد غذایی سالم یافت می شود.


4- سیر

آزمایشات نشان داده اند که سیر - یا ترکیبات شیمیایی خاص موجود در سیر - در کشتن میکروارگانیسم های بی شماری مسئول برخی از شایع ترین و نادرترین عفونت ها از جمله سل ، ذات الریه ، برفک و تبخال بسیار مؤثر است.


این گیاه نه تنها یکی از بهترین گیاهان ضد ویروسی برای تبخال است ، بلکه خواص آن نیز به درمان عفونت چشم کمک می کند و به عنوان یک درمان طبیعی عفونت گوش عمل می کند .

برخی از مزایای خام دیگر سیر شامل توانایی آن در کاهش خطر سرطان ، کنترل فشار خون بالا ، تقویت سلامت قلبی عروقی و مبارزه با ریزش مو است.


برای تهیه یک تزریق روغن سیر در خانه ، میخک سیر را خرد کنید و آنها را به روغن حامل (مانند روغن زیتون) اضافه کنید. بگذارید مخلوط حدود پنج ساعت بماند و بعد تکه های سیر را صاف کرده و روغن را درون یک ظرف قرار دهید. این تزریق همچنین در صورت استفاده موضعی می تواند به عنوان گیاه ضد ویروسی برای زخم های سرماخوردگی استفاده شود.


همچنین می توانید یک میخک خام سیر را بلع کنید. اگر خیلی بزرگ باشد ممکن است لازم باشد که آن را نصف کنید. یک بار نیش بزنید تا آلیسین آزاد شود . سپس مانند قرص با آب قورت دهید.


5- ریشه آستراگالوس

ریشه Astragalus ، یکی دیگر از گیاهان ضد ویروسی قدرتمند ، قرنها است که در طب سنتی چین مورد استفاده قرار می گیرد و اصلی ترین کاربرد آن تقویت سیستم ایمنی بدن است. مطالعات علمی نشان داده است که آستراگالوس خواص ضد ویروسی دارد و سیستم ایمنی بدن را تحریک می کند و نشان می دهد که ممکن است به اصلاح سرماخوردگی یا آنفولانزا کمک کند.


این یکی از گیاهان ضد ویروسی موثر برای HSV است. مطالعه 2004 مورد بررسی قرار اثرات گون در ویروس هرپس سیمپلکس نوع 1 و متوجه شد که گیاه دارای اثر مهار آشکار است.


مطالعه دیگری که در مجله علوم پزشکی چین منتشر شد ، نتیجه گرفت که آستراگالوس قادر به مهار رشد ویروس کوکساکی B در موش ها است.


نه تنها به عنوان یک درمان عفونت ویروسی طبیعی عمل می کند بلکه آستراگالوس همچنین دارای خواص ضد باکتری و ضد التهابی است و از آن برای مراقبت از زخم بر روی پوست استفاده می شود. همچنین یکی از گیاهان سازگار برای کاهش کورتیزول است.


6. ترکیه دم

قارچ دم بو ترکیه به دلیل توانایی تحریک عملکرد ایمنی بدن بسیار مشهور است. این ماده حاوی پلی ساکاریدهایی است که هنگام مصرف قدرت تقویت کننده سیستم ایمنی را دارند.


هنگامی که محققان مورد بررسی قرار اثرات-تعدیل ایمنی دم بوقلمون، آنها پیدا شده است که آن را قادر به افزایش سایتوکاین های ضد ویروسی بود و اثرات کمی بر فاکتورهای رشد داشته است.


تحقیقات همچنین حاکی از آن است که دم بوقلمون در برابر فشار دهانی ویروس ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) مؤثر است. هنگامی که در دوره درمانی 2 ماهه در ترکیب با رییش مورد استفاده قرار گرفت ، قارچ ها در 88 درصد بیماران نتایج بهبود یافته است.


رایج ترین راه های استفاده از دم بوقلمون در کپسول ، پودر یا فرم چای است. قارچ های دارویی از محبوبیت زیادی برخوردار می شوند و به راحتی در فروشگاه مواد غذایی محلی شما یافت می شود.


7. ریشی

قارچ Reishi یک سازگار است که به تقویت دفاعی بدن در برابر عفونت ها کمک می کند. به بازگرداندن بدن به هموستاز و تنظیم عملکرد سیستم ایمنی کمک می کند.


ریشی حاوی دو ترکیب قدرتمند ، پلی ساکاریدها و تریپن ها است که به دلیل توانایی آنها در تقویت پاسخ ایمنی و کاهش التهاب شناخته شده است.


مطالعات برجسته اثرات ضد ویروس ترکیبات دم بوقلمون است که قادر به جلوگیری از جذب ویروس به سلول.


شما به راحتی می توانید ریزشی و سایر قارچ های دارویی را به شکل کپسول و پودر در فروشگاه مواد غذایی محلی خود پیدا کنید.


8. ریشه شیرین بیان

ریشه شیرین بیان به عنوان یک بازیگر برجسته در جستجوی درمان و پیشگیری از بیماری هایی مانند هپاتیت C ، HIV و آنفلوانزا ظاهر می شود.


چینی مجله ویروس شناسی یک بررسی که منتشر شده تایید فعالیت ضد ویروسی از ریشه شیرین بیان با توجه به محتوای triterpenoid آن است. یکی دیگر از 2010 انتشار یادداشت شیرین بیان است آنتی اکسیدان، رادیکال های آزاد-مهار و اثرات immunostimulating.


برخی از مزایای ریشه شیرین بیان بیشتر عبارتند از:


داروی گلودرد برای تسکین سریع

داروی طبیعی سرفه

محافظت در برابر علائم و نشانه های روده نشتی

خستگی آدرنال را کاهش دهید

مسکن درد

9. برگ زیتون

برگ زیتون دارای خواص ضد ویروسی، به آن توانایی درمان سرماخوردگی و ویروس های خطرناک، از جمله علائم کاندیدا ، مننژیت، پنومونی، سندرم خستگی مزمن، هپاتیت B، مالاریا، سوزاک و سل؛ آن را نیز به رفتار دندان، گوش و عفونت های دستگاه ادراری و یک است درمان طبیعی برای زونا .


تحقیقات نشان می دهد که عصاره های برگ زیتون به طور موثری با تعدادی از میکروب های ایجاد کننده بیماری ، از جمله برخی از ویروس های ایجاد کننده آنفلوانزا و سایر عفونت های تنفسی مبارزه می کنند. ترکیبات قدرتمند موجود در برگ های زیتون موجودات مهاجم را از بین می برد و اجازه نمی دهد ویروس ها تکثیر و باعث عفونت شوند.


در حقیقت ، برگ زیتون به قدری برای سلامتی ما مفید است که درمان با عصاره برگ زیتون بسیاری از تغییرات مرتبط با عفونت HIV-1 را در مطالعه ای که در دانشکده پزشکی دانشگاه نیویورک انجام شد ، معکوس کرد .


10. پرتقال

Oregano یک ماده ضد ویروسی قدرتمند است. پونه کوهی درجه دارویی برای استخراج اسانس و حفظ ترکیبات درمانی آن تقطیر می شود. در حقیقت ، بیش از 1 هزار پوند سنگ پشته کوهی وحشی نیاز دارد تا فقط 1 پوند روغن پونه کوهی تولید شود!


فواید روغن معدنی بدون داشتن عوارض جانبی مضر در بعضی از آنتی بیوتیک ها برتری دارد. به این دلیل که oregano حاوی دو ترکیب قدرتمند ، کارواکرول و تیمول است که دارای خواص ضد باکتری و ضد قارچ قدرتمندی هستند.


این کارواکرول است که عفونت های ویروسی و همچنین آلرژی ها ، تومورها ، انگل ها و التهاب های بیماری زا را معکوس می کند.


11. مریم گلی

مریم گلی یک ماده اساسی در طب سنتی چینی و داروی آیورودایی است. گیاهخواران سنتی مریم گلی را به دلیل توانایی آن در مبارزه با عفونت ها و بهبود تعدادی از بیماری ها ارزشمندند.


تحقیقات نشان می دهد که مریم گلی اثرات ضد ویروسی ، آنتی اکسیدانی و ضد التهابی دارد. مطالعات نشان می دهد که گیاهان مریم گلی مریم گلی به مبارزه با عفونت های ویروسی کمک می کنند.


یکی از بهترین راه های استفاده از مریم گلی نوشیدن چای مریم گلی است. این گیاه دارای خاصیت تسکین دهنده و درمانی است و می توان آن را در خانه با برگهای مریم گلی تازه تهیه کرد و یا آماده تهیه آن در فروشگاه غذای بهداشت محلی خود شد.


نحوه استفاده

چای گیاهی

چای ها راهی عالی برای بدست آوردن خواص ضد ویروسی گیاهان هر روز هستند. یک قاشق غذاخوری از گیاهان را به مدت 5-10 دقیقه در آب داغ تفت دهید. به عنوان مثال اکیناسه یک چای گیاهی محبوب است که در اکثر فروشگاه های مواد غذایی به فروش می رسد ، بنابراین کار قبلاً برای شما انجام شده است.


تزریق گیاهی

تزریقات گیاهی از چایها قوی تر هستند زیرا به مقدار بیشتری گیاه نیاز دارند. برای ایجاد تزریق گیاهان دارویی خود ، حدود 7 ساعت یک فنجان از گیاهان ضد ویروسی را در آب تفت دهید.


تزریق را در یک ظرف مخصوص هوا نگه دارید و آن را سرد یا گرم بنوشید. از آنجا که تزریقات قوی است ، نباید بیش از یک فنجان در روز بنوشید.


روغن تزریق گیاهی DIY

روغن تزریق شده وقتی گیاه را چندین ساعت در روغن حامل گرم می کنید. می توانید از اجاق گاز برای گرم کردن مخلوط استفاده کنید ، یا سعی کنید آن را به مدت 12 ساعت در یک مکان گرم و آفتابی بگذارید. حدود 1/2 فنجان گیاهان ضد ویروسی استفاده کنید (می توانید از یک گیاه دارویی یا مخلوط استفاده کنید) و آن را به 1 فنجان روغن نارگیل یا جوجوبا اضافه کنید.


اگر مخلوط را در فر گرم کنید ، باید به مدت 3 ساعت در دمای 200 درجه در ظرف صاف باشد. اگر تصمیم به استفاده از اجاق گاز ندارید ، مخلوط را در یک ظرف هوای محکم قرار دهید و بگذارید حدود 12 ساعت در یک مکان آفتابی بنشیند.


پس از تزریق گیاهان به روغن ، برگها را تخلیه کرده و روغن را در یک شیشه نگه دارید. برای تسکین درد و خلاص شدن از عفونت می توانید از روغن به صورت موضعی استفاده کنید.


روغن ضروری

بسیاری از این گیاهان به عنوان روغنهای اساسی فروخته می شوند. حتما روغنهای ضروری ارگانیک و خالص را از یک شرکت معتبر خریداری کنید.


برای استفاده از مزایای روغنهای اساسی مانند خاصیت ضد ویروسی آنها ، 5-4 قطره را در خانه خود پخش کنید ، 2-3 قطره را به آب حمام گرم اضافه کنید یا 1-2 قطره را با روغن حامل مخلوط کنید و مخلوط را مستقیماً روی پوست بمالید.


ماساژ روغنهای اساسی به پاها ، شکم و قفسه سینه هنگام مبارزه با تب یا علائم آنفولانزا مفید است. اگر تازه وارد این روش درمانی طبیعی هستید ، برای شروع کار از راهنمای روغنهای ضروری من استفاده کنید.


دستور پخت

یک راه عالی برای جذب گیاهان به رژیم غذایی روزمره ، اضافه کردن آنها به اسموتی است. یک گزینه عالی دستور العمل آب قلیایی من است که دارای سس سیر است. این یک روش عالی برای مقابله با عفونت های ویروسی و تقویت سلامت قلبی عروقی است.


سعی کنید چای های گیاهی را در خانه درست کنید. آنها آسان و پر از فواید سلامتی هستند. می توانید به جای زردچوبه از ریشه شیرین بیان استفاده کنید - فقط دستور العمل چای زردچوبه مرا دنبال کنید و یک قاشق چایخوری از گیاه مورد نظر خود را اضافه کنید. با این حال ، مطالعات نشان می دهد که کورکومین مزایای ضد ویروسی زردچوبه را ممکن می سازد.


فرصتی را برای اضافه کردن این گیاهان ضد ویروسی قدرتمند به وعده های غذایی خود از دست ندهید. آنها را می توان در بسیاری از وعده های غذایی در طول روز پرتاب کرد ، و ارزش آن را دارد! امگلت گیاهی من را امتحان کنید که خواستار سیر و پونه کوهی است - دو گیاه ضد ویروسی که با عفونت ها مبارزه می کنند.


یک راه آسان برای اضافه کردن این گیاهان به رژیم غذایی شما ریختن آنها در سوپ های سالم است! از بین این 49 دستور العمل سوپ سالم استفاده کنید . شما می توانید 4-5 قطره از روغن ضروری ، تزریق گیاهی یا تزریق روغن به هر یک از این سوپ ها اضافه کنید. آنها باعث افزایش طعم و مضرات می شوند.


خطرات و عوارض جانبی

اگر از تزریق یا روغنهای اساسی استفاده می کنید ، به یاد داشته باشید که محصولات فوق العاده قوی هستند و نباید برای مدت طولانی مصرف شوند. اگر از این داروهای طبیعی به دلیل خاصیت ضد ویروسی آنها استفاده می کنید ، آنها را بیش از دو هفته مصرف نکنید. فاصله بین دوزهای طولانی به خودتان مهم است.


اگر باردار هستید ، در استفاده از روغنهای اساسی احتیاط کنید و قبل از انجام این کار به پزشک معالج خود مراجعه کنید.


برخی از این گیاهان ضد ویروسی با داروها تداخل دارند ، بنابراین قبل از شروع مصرف عصاره یا روغن ضروری آن را روی گیاه بخوانید.


افکار نهایی

آیا در مورد چگونگی خلاص شدن از ویروس نگران هستید؟ با وجود ویروس های بسیار مسری مانند آنفولانزا ، افراد به دنبال ترکیبات ضد ویروسی طبیعی هستند که در واقع کار خواهند کرد.

آنتی ویروس های طبیعی ، از جمله غذاهایی که دارای اسانسهای ضد ویروسی و ضد ویروسی هستند ، به تقویت سیستم ایمنی بدن و مبارزه با عفونت های ویروسی از جمله آنفولانزا ، تبخال ، HIV و شاید حتی HPV کمک می کنند ، گرچه محققان در حال بررسی امکاناتی هستند.

برای حفظ سیستم ایمنی سالم به گونه ای که بدن شما بتواند با بیماری زایی که به ناچار با آن روبرو می شوید ، مبارزه کنید ، چای های ضد ویروسی ، تنتور ، مکمل ها و روغنهای اساسی را جزئی از رژیم سلامتی خود قرار دهید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده