بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» گلهای زیبای هلیبور دلپذیر و جذاب

گلهای زیبای هلیبور دلپذیر و جذاب

گیاهان گل‌داری در عین زیبایی و طراوت مرگبار و کشنده نیز به شمار می‌روند. این گیاهان حاوی آلکالوئید یا دیگر مواد سمی در غلظت‌های بالا هستند که به اندام‌های داخلی همانند قلب و کبد صدمه وارد می‌کند.


گلهای زیبای هلیبور آنقدر دلپذیر و جذاب است که انواع چند ساله آن در بین دوستداران گل های باغ بیشتر و بیشتر می شود. گیاه چند ساله متعلق به خانواده کره ها است. مروزنیک در برابر یخ زدگی در زمستان های سرد روسیه و همچنین تحمل خشکی در تابستان های گرم مقاوم است

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن


هلیبور به محض ریزش برف شکوفا می کند دوره شروع گل دهی به جهنم در مارس می افتد. در این زمان در باغ کمبود حاد گیاهان گلدار مشاهده می شود ، بنابراین گل های بزرگ هلیبرگ تبدیل به یک دکوراسیون فوق العاده برای تخت های گل پوشیده از برف می شوند. گیاه قادر به رسیدن به ارتفاع 5/5 متر است. گلاب پایه از برگهای مخالف روی گلبرگهای بلند تشکیل شده است.


گلها در بالای گلبرگ دیده می شوند. رنگ گلبرگها معمولاً رنگهای پاستیل کمرنگ هستند. گونه های طبیعی هلیبروروس در کوهپایه های قفقاز ، جنگل های آدیگا ، در مدیترانه و آسیای غربی رشد می کند. اخیراً ، زیستگاه طبیعی هللبور به طور قابل توجهی کاهش یافته است. از این گیاه به شدت برای اهداف دارویی استفاده می شود.


از ریزوم آن برگهای پایه دار همیشه سبزی بصورت خوشه های کوتاه که معمولا در انتهای آن ها یک گل سفید قرار دارد می رویند. این گیاه در زمستان و در اوایل بهار می روید. میوه آن بصورت کیسه ای محتوی دانه های سیاه است . تمام گیاه شدیدا سمی است . این گیاه نسبتا در طبیعت نایاب بوده و در مناطق آهکی رشد می کند و اغلب آن را در باغ ها بعنوان گیاهی زینتی می کارند. برای مصارف طبی ریزوم و ریشه های مجاور آن را جمع آوری کرده و پس از اینکه کاملا تمیز شدند قسمت های سبز آن را بریده و در سایه یا در خشک کن با حداکثر 45 درجه سانتیگراد خشک می کنند.


خشک شده آن دارای طعم تلخ وتندی است و محتوی گلوکوزیدهای سمی (هلبورین، هلبرین و هلبورئین) است ، که شدیدا روی ضربان قلب اثر می گذارد. به علت سمی بودن و مقدار متغییر مواد موثره موجود در آن نمی توان آن را بطور مستقیم مصرف نمود، بلکه در پمادها و به مقدار کاملا مشخص که از طرف پزشک آن را تعیین می کند استفاده می شود.


گلوکوزیدهای هلبور روی سیستم اعصاب مرکزی نیز اثر گذاشته و از آن برای درمان بعضی از بیماری های عصبی استفاده می شود. این گیاه در عین حال قویا مدر و ملین نیز می باشد.گلوکوزیدهای هلبور روی سیستم اعصاب مرکزی نیز اثر گذاشته و از آن برای درمان بعضی از بیماری های عصبی استفاده می شود. این گیاه در عین حال قویا مدر و ملین نیز می باشد. هلبور را در دامپزشکی برای درمان ناراحتی های هاضمه حیوانات و علیه حشرات انگلی بکار می برند.


طبع آن گرم و خشک است. خواص عمومی آن مسهل صفراوی و جذب کننده بلغم از بافت‌های عمیق بدن و معالج امراض سرد و قوی تر از سفید آن می‌باشد . در کلیه فعل و انفعالاتی که خربق سفید فعالیت دارد سیاه آن سریع اثر است. در دردهای شقیقه و سر و ریزش آب کهنه از چشم و دردهای سینه و پاک کردن دستگاه تنفسی و احشاء و مثانه و رحم مورد استفاده است.


اگر آن را چند روز در شیرینی‌ها بخوابانند یا با جو پوست گرفته یا عدس جوشانیده و آب آن را بنوشند ضرری ندارد. تنقیه آن به‌طور کلی وضعیت مزاج را تغییر می‌دهد. برای کسانی که مزاج مرطوب ندارند مضر است. و برای کلیه ضرر دارد و مصلح آن کتیرا و صعتر و دوقو و فطر اسالیون Rock- Parsley و فودنج و مصطکی است.


کود و کوددهی این گیاه در فصل بهار با گلدهی سرسبز و رشد شاخ و برگهای باشکوه به کوددهی پاسخ می دهد. در اوایل بهار می توانید گیاه را با وعده غذایی استخوان و سوپر فسفات مضاعف بارور کنید. پانسمان بالای شاخ و برگ با میکروالمنت ها ، که باید با ایجاد آب و هوای گرم و در روزهای خشک و روشن انجام شود ، رشد فرهنگ را کاملاً تحریک می کند. مشاوره! لقاح گلیبرور را با کودهای ازت توصیه نمی شود. تکثیر گیاه تکثیر کله پاچه با تقسیم بوته و دانه امکان پذیر است.


تکثیر بذر - فقط هنگام کاشت بذر گیاه تازه برداشت شده: دانه های قدیمی جوانه زنی خود را از دست می دهند. گلیبرورهای کاشته شده باید در خاک نرم و زهکشی شده و بذرها را تا عمق 1.5 سانتی متر بذر بکشند. گلدهی گیاهانی که از بذرها رشد می کنند فقط در 3 سال کشت امکان پذیر است. نهال های رشد یافته به چندین انتخاب نیاز دارند. در مکان ثابت ، گیاه 2 سال پس از کاشت کاشته می شود. بهترین زمان برای کاشت hellebore در باغ ماه سپتامبر است.


دانه های Hellebore بعد از گل دادن بوته های بالگرد بالغ ، می توانید تقسیم گیاه، برای به دست آوردن مواد کاشت از نوع مورد نظر. برای انجام این کار ، کافیست سیستم ریشه را به چند قسمت تقسیم کنید ، برش را با ذغال غبار دهید. Deelnik hellebore در یک مکان دائمی در یک سوراخ از پیش حفر شده فرود آمد. روش های تکثیر بوته های هلبور بسته به نوع گیاه انتخاب می شود. با تقسیم یک بوته یا ریزوم ، هلیکوئرهای سیاه و شرقی ساده ترین روش برای پخش رویشی هستند


در این حالت ، هلیبور سیاه بهتر است در بهار تقسیم شود ، و شرقی - در پاییز. گیاهان بذر خود کاشته شده کاملاً تولید مثل می کنند ، این گونه تکثیر نباتی را تحمل نمی کند. بیماری ها و آفات آفات این گیاه شته ها ، حلزون ها و خزنده ها ، جوندگان هستند. خیلی مواقع نیست که می توانید کاترپل هاپ هاپ را که از طریق ریزوم گیاه یک گیاه در حلقه زاغه می شود ، تشخیص دهید.


اقدامات کنترل: استفاده از حشره کش های سیستمیک مطابق با توصیه های تولید کنندگان. آسیب به برگها توسط یک بیماری قارچی برگهای گیاه توسط Coniothyrium hellebori آسیب می بینند و این باعث ایجاد لکه های تیره می شود. این بیماری در هوای مرطوب و گرم پیشرفت می کند. مبارزه با شیوع این بیماری تا هرس برگهای بیمار شده و معالجه گیاه با قارچ کش های سیستمیک ادامه می یابد


 موروزنیک: ترکیبی از گیاهان دیگر در زیر سایبان بوته ها و درختان برگریز رشد و توسعه می یابد. در مزارع گروهی گیاه باید فقط در مناطق سایه دار استفاده شود. ترکیبی از با تمساحهای زودرس گل ، ارانتیس های پیازدار کوچک و پیازچه ، گیاه کوچک زودرس ، ایده آل است. شاخ و برگ های تزئینی با محصولات متنوع که در تابستان توسعه می یابد هماهنگ است. مروزنیک روی گلدان در طراحی منظر ، از برای طراحی سایه استفاده می شود


 تمام قسمت های گیاه سمی هستند. هنگام کار با او ، مراقبت و دستکش لازم است . به کودک و حیوان اجازه تماس با گیاهان را ندهید. کاشت Hellebore امکان کاشت نهال های خریداری شده یا سهام بوته های حلبچه ، که بلافاصله در مکان ثابت قرار می گیرند ، کاشته می شود. با روش بذر کاشت ، خرید دانه های تازه مهم است - در هنگام خرید ، به سال جمع آوری توجه شود ، زیرا شش ماه بعد ، جوانه زنی بذر به نصف کاهش می یابد ، و پس از یک سال - تقریباً 100٪. اما حتی با وجود بذرهای تازه بسته بندی شده ، جوانه زنی خوب تضمین نمی شود ، بذرهای صنعتی به دلیل استفاده بیش از حد از گیاهان همیشه جوانه نمی زنند.


زمان بهینه کاشت بذر و گیاهان کاشت از بهار تا پاییز انجام می شود. نکته اصلی در این مورد ، استفاده بیش از حد از مواد کاشت در خارج از زیستگاه نیست ، بلکه قرار دادن آن در زمین در اسرع وقت پس از دستیابی است. کاشت پاییز باید قبل از اواسط سپتامبر به پایان برسد - سود سهام و نهال زمان لازم برای ریشه زدن است. بستر زمین در زیر زمستانها به رطوبت نیاز دارد ، اما متراکم نیست - آب نباید راکد باشد.


افزایش اسیدیته خاک گیاه را مهار می کند ، بنابراین باید خنثی شود. برای این کار می توانید آهک آرد دولومیت یا کمی خاکستر را به خاک اضافه کنید. این مواد افزودنی باید کاملاً با خاک مخلوط شوند و از تماس با ریشه های hellebore جلوگیری کنند. گودال فرود می تواند با کود پوسیده یا کمپوست فصله یابد. مکان و نورپردازی گیاه با سایه اندک در تابستان ، به عنوان مثال ، در زیر تاج درختان یا در حصار در ضلع جنوبی ، به خوبی رشد می کند.


کاشت گیاه

با توجه به اینکه hellebores گیاهان چند ساله هستند و بدون پیوند سالها در یک مکان رشد می کنند شما باید مطابق با الزامات فن آوری کشاورزی مکانی را برای کاشت محصولات زراعی انتخاب کنید. فریزرها در خاکهای غنی از هوموس ، زیر تاج درختان ، که در آنجا شاخ و برگهای پوسیده زیادی وجود دارد ، به بهترین وجه رشد می کنند. گیاه به مقدار سایه کمی با نور خورشید نیاز دارد. تاج درختانی که در معرض آفتاب قرار می گیرند ، محله ای ایده آل برای hellebore است. Hellebore به خوبی رشد می کند که کاشت و مراقبت از گیاه به درستی انجام شود. انتخاب مکان مناسب برای کاشت ، از گلدهی سالانه گیاهان چند ساله در باغ خود اطمینان حاصل خواهید کرد

خاک برای کاشت باید رطوبت را حفظ کند:

hellebore کمبود رطوبت را تحمل نمی کند. باید دقت کرد که خاک برای کاشت مارپیچ حاوی ذرات خاک رس ، خزدار و سنگین نیست. کاشت delenok یا بوته های hellebore در سوراخهای مربع کم عمق مخصوص تهیه شده (تقریباً 0.2 0.25 0.2 0.25 متر) انجام می شود. مسافت حداقل 0.3 متر بین گیاهان حفظ شده است.کمپوست به کف گودال اضافه می شود. ریشه های حلزون در یک گودال صاف می شود ، از طرفین با خاک پاشیده می شود ، فشرده می شود و آب های فراوانی را انجام می دهد. طی حدود 3 هفته از تاریخ کاشت ، نیاز به آبیاری فراوان است ، در حالی که از سرریز و رکود آب خودداری کنید.


مراقبت

مراقب خاصی احتیاج ندارد. آبياری منظم را براي گياه فراهم كنيد ، بتوانيد خاك را در پشته ها و همچنين انجام چند پانسمان انجام دهيد - اين همه مراقبت از هلبر است. کشت چند ساله ، استفاده از حلزون در طراحی محوطه سازی باغ ها و پارک ها انجام می شود و ترجیح داده می شود که این گیاه نیاز به مراقبت خاصی نداشته باشد

گياهی است و دارای ريزوم سياه رنگ که ساقه هوايي گياه از آن خارج مي شود. برگ های دمبرگ دار آن چرمی و منقسم به 7ـ 9 برگچه با حاشيه دندانه دار هستند. گل های آن سفيد تا صورتی رنگی می باشند. 


کوددهی

 این گیاه در فصل بهار با گلدهی سرسبز و رشد شاخ و برگهای باشکوه به کوددهی پاسخ می دهد. در اوایل بهار می توانید گیاه را با وعده غذایی استخوان و سوپر فسفات مضاعف بارور کنید. پانسمان بالای شاخ و برگ با میکروالمنت ها ، که باید با ایجاد آب و هوای گرم و در روزهای خشک و روشن انجام شود ، رشد فرهنگ را کاملاً تحریک می کند. مشاوره! لقاح گلیبرور را با کودهای ازت توصیه نمی شود.


 تکثیر گیاه

با تقسیم بوته و دانه امکان پذیر است. تکثیر بذر - فقط هنگام کاشت بذر گیاه تازه برداشت شده: دانه های قدیمی جوانه زنی خود را از دست می دهند. گل یبرورهای کاشته شده باید در خاک نرم و زهکشی شده و بذرها را تا عمق 1.5 سانتی متر بذر بکشند. گلدهی گیاهانی که از بذرها رشد می کنند فقط در 3 سال کشت امکان پذیر است. نهال های رشد یافته به چندین انتخاب نیاز دارند. در مکان ثابت ، گیاه 2 سال پس از کاشت کاشته می شود. بهترین زمان برای کاشت hellebore در باغ ماه سپتامبر است.


 بعد از گل دادن بوته های بالگرد بالغ ، می توانید تقسیم گیاه، برای به دست آوردن مواد کاشت از نوع مورد نظر. برای انجام این کار ، کافیست سیستم ریشه را به چند قسمت تقسیم کنید ، برش را با ذغال غبار دهید. Deelnik hellebore در یک مکان دائمی در یک سوراخ از پیش حفر شده فرود آمد روش های تکثیر بوته های هلبور بسته به نوع گیاه انتخاب می شود. با تقسیم یک بوته یا ریزوم ، هلیکوئرهای سیاه و شرقی ساده ترین روش برای پخش رویشی هستند. در این حالت ، هلیبور سیاه بهتر است در بهار تقسیم شود ، و شرقی - در پاییز. گیاهان بذر خود کاشته شده کاملاً تولید مثل می کنند ، این گونه تکثیر نباتی را تحمل نمی کند.


بیماری ها و آفات

 این گیاه شته ها ، حلزون ها و خزنده ها ، جوندگان هستند. خیلی مواقع نیست که می توانید کاترپل هاپ هاپ را که از طریق ریزوم گیاه یک گیاه در حلقه زاغه می شود ، تشخیص دهید.


اقدامات کنترل: استفاده از حشره کش های سیستمیک مطابق با توصیه های تولید کنندگان آسیب به برگهای توسط یک بیماری قارچی برگهای گیاه توسط Coniothyrium hellebori آسیب می بینند و این باعث ایجاد لکه های تیره می شود این بیماری در هوای مرطوب و گرم پیشرفت می کند مبارزه با شیوع این بیماری تا هرس برگهای بیمار شده و معالجه گیاه با قارچ کش های سیستمیک ادامه می یابد


موروزنیک

ترکیبی از گیاهان دیگر در زیر سایبان بوته ها و درختان برگریز رشد و توسعه می یابد. در مزارع گروهی ، گیاه باید فقط در مناطق سایه دار استفاده شود. ترکیبی با زودرس گل ، ارانتیس های پیازدار کوچک و پیازچه ، گیاه کوچک زودرس ، ایده آل است. شاخ و برگ های تزئینی با محصولات متنوع که در تابستان توسعه می یابد هماهنگ است.


 آبیاری و تغذیه

در صورت گرم بودن هوا ، بوته ها همه تابستان مرطوب می شوند. بارندگی دوره ای ، رطوبت گیاه را برآورده می کند. برای حفظ آن ، hellebore با چمن خشک در دایره ریشه مالیده می شود پو پس از گلدهی ، با کمپوست یا ذغال سنگ نارس تجزیه می شود. پانسمان اوایل بهار با سوپر فسفات یا وعده غذایی استخوان باعث تحریک رشد گیاه می شود و با برپایی روزهای گرم آفتابی پانسمان بالای شاخ و برگ با میکروالمنت ها انجام می شود. برای زمستان ، انواع مختلفی که در برابر سرما در زمستان ضعیف نیستند ، با شاخه های صنوبر پوشیده شده اند. گونه های طبیعی در برابر افت دما مقاومت بیشتری دارند و برای زمستان به پناهگاه خاصی احتیاج ندارند ، به خصوص اگر در مکانی محافظت شده از باد کاشته شوند.


هرس هلبور

 روش پیرایش hellebore در مراقبت از گیاه ضروری است ، اما انجام صحیح و به موقع آن نیز بسیار مهم است. گلهای گل آلود محو شده بلافاصله پس از پژمردگی گلدان ها ، برای طولانی تر شدن گلدهی و جلوگیری از تشکیل بذر و خود کاشت جلوگیری می شود. در طول فصل رشد ، از ابتدای گلدهی تا زمستان ، فقط برگهای آسیب دیده و مکانیکی از گیاه خارج می شوند. معمولاً در اواخر فصل رشد ، برگهای چند ساله بریده می شود ، اما در هلبرها در تمام زمستان ها تزئینی باقی می مانند و ترک کردن آنها برای تزئین باغ کاملاً منطقی است.


علاوه بر این ، اگر شاخ و برگ در پاییز بریده شود ، میکروارگانیسم های بیماری زا روی برش ها جمع می شوند که با ورود گرما مشکل جدی برای گیاه ایجاد می کنند. در این حالت ، چه زمانی لازم است برگهای پیر را اصلاح کنید؟ گل دهندگان باتجربه معتقدند - بلافاصله پس از ظاهر شدن ساقه های گل از زمین در این فصلاین گیاه ممکن است بعد از هرس کمی لخت به نظر برسد ، اما شاخه های جدید به سرعت رشد می کنند. تا پایان گلدهی ، هیچ گونه نایتی برای ترک شاخ و برگ قدیمی وجود ندارد در این مدت برگهای جوان رشد می کنند و سال گذشته هرس کردن آن به طور کلی غیرممکن می شود.


بیماری ها و آفات

در بین آفات حشرات ، هلیبور بیشتر از شته ها Macrosiphum hellebori اذیت می شود ، که روی گل ها و برگ های گیاه تأثیر می گذارد. افراد سبز سفیدی به طول حدود 2-4 میلی متر طول دارند و کلنی های متراکم روی هلیبرگ ها تشکیل می دهند و آنها را با شبنم عسل می پوشانند که می تواند منجر به رشد قالب مداوم روی برگ و گل شود


در آلمان Phytomyza hellebori ، یک مین مگس ، بوی بد بو در حال خرد شدن است. لاروهای او به برگها آسیب می رساند ، و حرکات را در بافتها ترتیب می دهد. تیغه های برگ آلوده با لکه های قهوه ای مایل به سیاه پوشانده شده اند. بزرگسالان بر روی برگهای همیشه سبز مارپیچ خوابیده اند. اگر قبل از عزیمت و تخم گذاری آنها را برش دهید ، می توانید گیاهان را از آسیب محافظت کنید.حشره کش های عملکرد سیستمیک در خلاص شدن از آفات کمک می کنند ، اما حشرات گرده افشانی هنگام گلدهی از آنها رنج می برند


همچنین از حمله قلاب ، حلزون و موش رنج می برند. شایعترین بیماری گیاه پوسیدگی خاکستری است که علائم آن لکه های خاکستری-قهوه ای قالب روی برگ ، جوانه و گل است. اسپورهای قارچ توسط هوا پخش می شود و عفونت به فصل بستگی ندارد شرایط مطلوب برای آن گرما و رطوبت زیاد است. اول از همه ، نمونه های ضعیف شده که از آسیب بافت به برگ ها ، گلبرگ ها پنتون ها رنج می برند. از جمله بیماریهای دیگر هلبور- لکه بینی سیاه یا قهوه ای ناشی از قارچ Coniothyrium hellebori ، که خود را به شکل لکه های رنگ مربوط نشان می دهد.


برگهای بیمار ، جوانه ها ، گل ها بریده شده و از بین می روند و گیاهان با قارچ کش ها اسپری می شوند. بیماری باکتریایی Pseudomonas viridiflava که در فریزرها به صورت لکه های سیاه برگ ، نکروز گلبرگ و آسیب به ساقه ها بروز می کند و یک عفونت ویروسی گیاه ویروس نکروز خالص هلبور، همچنین به نام Black Death یا مرگ سیاه ، که علائم آن سیاه شدن رگها و الگوهای حلقه است نیز خطرناک است. تیغه های برگ مقابله با این بیماری های هلبرس دشوار است ، و گیاهان بیمار نابود می شوند به طوری که آنها به کل فلور خانگی آلوده نمی شوند


مروزنیک در محوطه سازی باغ گل پامچال جوانه های گل را در پاییز تشکیل می دهد و به محض بیرون آمدن خورشید بهار ، شکوفه می کند. فقط برف های برفی جلوتر از او هستند ، و تابلوهای آبی ، پرایمرهای اولیه شکوفا می شوند. با این حال ، ephemeroids به سرعت مقدماتی از باغ بهار را ترک می کنند ، و هلبور، به زیبایی شاخ و برگ جوان آبدار ، تمام تابستان ها تزئینی باقی می مانند


 برای آنها ، مکانی ایده آل در پارک ها و باغ های به اصطلاح "وحشی" که به شکل یک منظره طبیعی با چمن های نه چندان بلند ایجاد شده اند. فریزرها همچنین برای ایجاد باغهای صخره ای سنگی و باغهای صخره ای ضروری هستند. در حال رشد ، آنها در کاشتهای گروهی ، در باریکها و میراثها ، در امتداد بازارها پرده های گسترده ای ایجاد می کنند و باغ را از آوریل تا اواخر پاییز یا حتی تمام زمستان ها تزئین می کنند. توصیه می کنیم


این موارد را دریابید: Moroznik یک گیاه علفی چند ساله از خانواده Ranunculaceae است. در مدیترانه ، آسیای صغیر و بالکان زندگی می کند. هلبوررا می توان در دامنه های کوه سایه دار یا جنگل های سبک یافت


 می توان آن را گل پامچال نامید ، زیرا گلها در اوایل بهار ظاهر می شوند. بعضی اوقات در اواخر زمستان می توانید جوانه های شکوفه ای را روی برف تازه ریخته ببینید. Bleing هلبوردر بعضی از کشورهای اروپایی یک کریسمس خوب محسوب می شود ، بنابراین گاهی اوقات "گل رز کریسمس" یا "زمستان" خوانده می شود. نام علمی گیاه hellebore است


این گیاه نه تنها در بین باغداران بلکه در بین کسانی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند محبوب است ، زیرا بسیاری از افراد hellebore را ابزاری مؤثر برای مقابله با اضافه وزن می دانند. ویژگی های گیاه شناسی موروزنیک چند ساله چمن است و شاخه های آن از ارتفاع 20 تا 50 سانتی متر تشکیل شده است. نزدیک به سطح زمین یک ریزوم ضخیم کوتاه است.


ساقه لخت برهنه ضعیف است و کاملاً عاری از برگ است. شاخ و برگ در یک سوکت در نزدیکی زمین متمرکز شده و یک بوته سبز متراکم تشکیل می دهد. بر روی دمبرگ های گوشتی بلند رشد می کند و شکلی از جنس جدا شده از سیروس یا پا دارد.


 روی دمبرگ از 5 قطعه که به صورت شعاعی قرار دارند می تواند باشد. هر لوب چرمی به رنگ سبز تیره رنگ شده است ، دارای لبه های محکم و شیار در کنار ورید مرکزی است. بسته به شرایط آب و هوایی ، دوره گلدهی در فوریه-آوریل سقوط می کند. در این زمان ، یک گل یا گل آذین کوچک در بالای ساقه شکل می گیرد. هر جوانه دارای پونکول کوتاه و فروتن است.


زیمبوس زنگ دار دارای 5 آبشار روشن است که اغلب با گلبرگ اشتباه می گیرند. آنها به رنگ های سفید ، صورتی زرد ، جوهر یا بنفش رنگ شده اند. گلبرگها خود را به شهد تبدیل می کردند. هسته با شکوه شامل یک دسته از stamens و یک تخمدان است. در هنگام گل دهی ، بوی نامطبوع ملایمی روی گل گل می زند. در بعضی از گونه ها کاملاً وجود ندارد.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده