خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» روغن های گیاهی کدام روغن ها هستند؟

روغن های گیاهی کدام روغن ها هستند؟

روغنهای گیاهی ترکیبی از روغنهای تصفیه شده مختلف مانند سویا ، کلزا ، گلرنگ و روغن آفتابگردان است . روغن دارای عطر و طعمی خنثی است و فرایند استخراج شامل بسیاری از مواد شیمیایی است و برخی از تولید کنندگان ممکن است روغن رنگ کننده یا سفید کننده روغن را اضافه کنند تا یکنواخت و جذاب تر شود. روغنهای گیاهی سرشار از چربیهای اشباع نشده هستند. این چربی ها از نوع قلبی سالم هستند. اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 دو اسید چرب غیر اشباع هستند که ضروری هستند. اسیدهای چرب امگا 3 ضد التهاب و امگا 6 ضد التهاب هستند.روغن نباتی اغلب ترکیبی یا ترکیبی از انواع مختلف روغن است. این نوعی روغن با کیفیت تر است که افراد زیادی در پخت و پز روزمره خود از آن استفاده می کنند.


 روغن نارنگی

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

 ماده ضد عفونی کننده، ضد انقباض و تشنج، سیتوفیلکتیک، سم زدا، آرام بخش، اشتها آور و یک نوع ماده ی نیرو بخش است. این روغن گیاهی معمولا برای محافظت از زخم ها در برابر آلودگی، تسکین تشنج، بهبود رشد و بازسازی سلول ها و همچنین تصفیه ی خون، تسکین التهاب و کاهش اختلالات عصبی، مورد استفاده قرار می گیرد.

 روغن ترخون

 ضد روماتیسم، آپیریتف، عامل گردش خون، داروی گوارشی، دئودورانت، تحریک کننده خون در ناحیه لگن و رحم، محرک و داروی ضدکرم است. روماتیسم وآرتروز را درمان می کند، اشتها را افزایش می دهد، گردش خون و لنفاوی را بهبود می بخشد، هضم را تسهیل می کند، بوی بد بدن را از بین می برد، عوارض قاعدگی را از بین می برد و چرخه قاعدگی را منظم می کند، کارهای سیستماتیک بدن را تحریک می کند و کرم روده را می کشد.


روغن درخت چای

 ضدباکتری، ضد ویروسی، ضد میکروبی، ضد قارچ، داروی حشره کش، ضد عفونی کننده، بلوزیمو، سیکاتریسنت، اخلاط آور، محرک و تولید کننده طبیعی عرق است. روغن درخت چای اغلب برای مهار عفونت های باکتریایی، ویروسی، میکروبی مورد استفاده قرار می گیرد، حشرات را می کشد، از زخم ها در برابر آلودگی محافظت می کند، جذب مواد مغذی را بهبود می بخشد، التیام زخم ها و علائم پس از آن را سریع می بخشد. سرفه و سرما خوردگی را درمان کند، کارهای سیستماتیک بدن و ترشحات مناسب را تحریک کند.


خواص روغن آویشن

این روغن گیاهی ضد تشنج و انقباض، ضد روماتیسم، ضدعفونی کننده، ضدباکتری، درمان کننده ی سرفه،داروی قلبی، گوارشی، سیکاتریسنت، دیورتیک، تحریک کننده جریان خون در ناحیه لگن و رحم، اخلاط آور، بالا برنده ی فشارخون، داروی حشره کش، انرژی بخش و داروی ضد کرم است.

 از بین بردن تشنج، تسکین روماتیسم از طریق حذف سموم، محافظت از زخم ها در برابر آلودگی و از بین بردن باکتری ها مورد استفاده قرار گیرد. این روغن به درمان عفونت های قفسه سینه، سرفه و سرماخوردگی کمک می کند، برای سلامت قلب مفید است، گازهای اضافی را از بین می برد.روغن آویشن زخم ها و علائم پس از آن را ترمیم می کند، ادرار را افزایش می دهد، چرخه قاعدگی را منظم می کند و سرفه و سرماخوردگی را درمان می کند.


 روغن یلانگ یلانگ

 ضد افسردگی، ضد سبوره ای، ضدعفونی کننده، کاهش دهنده فشار خون، داروی اعصاب و نوعی ماده آرام بخش است. روغن آویشن زخم ها و علائم پس از آن را ترمیم می کند، ادرار را افزایش می دهد، چرخه قاعدگی را منظم می کند و سرفه و سرماخوردگی را درمان می کند.


روغن زیره سبز

یک ضدباکتری، ضد نفخ، داروی گوارشی، دیورتیک، ضدعفونی کننده درعمل جراحی، ضد انقابض و تشنج، سم زدا، جریان خون را در ناحیه رحم و لگن تحریک می کند، محرک، داروی اعصاب و یک نیرو بخش طبیعی است.


روغن زیره سبز 

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

ماده ای که باکتری ها را می کشد و مانع از رشد عفونت باکتری ها می شود، این روغن گیاهی گازهای اضافی را از روده خارج می کند، هضم را بهبود می بخشد، باعث افزایش ادرار می شود و از زخم ها در برابر آلودگی محافظت می کند.روغن زیره سبز همچنین تشنج را کاهش می دهد، سموم را از خون پاک می کند و چرخه قاعدگی را تنظیم می کند و برای زمان پاسخ دهی سیستم عصبی مناسب است.


روغن سرو

داروی قابض، ضدعفونی کننده در عمل جراحی، ضد تشنج، دئودورانت، دیورتیک، هموستاتیک، داروی کبد، بند آورده خون، تولید کننده ی عرق، بالابرنده فشارخون، نیرو بخش تنفسی و آرام بخش است.

لثه را تقویت می کند و عضلات را منقبض می کند، از خون در برابر عفونت محافظت می کند، تشنج را از بین می برد، بوی بد بدن را از بین می برد، ادرار را افزایش میدهد، باعث افزایش عرق می شود، سیستم تنفسی را تقویت می کند و التهاب را تسکین می دهد.

روغن شوید

ضد تشنج، ضد نفخ، داروی گوارشی، ضدعفونی کننده، افزایش دهنده ی شیر مادر، آرام بخش، اشتها آور و تولید کننده عرق است کاهش تشنج، حذف گازهای اضافی معده، بهبود دهنده سلامتی گوارشی، مانعی در برابر رشد عفونت، افزایش ترشح شیر، تسکین دادن حساسیت شدید و اضطراب مورد استفاده قرار می گیرد، این روغن گیاهی همچنین برای معده نیز مفید است و تولید عرق را افزایش می دهد.


 روغن اکالیپتوس

دارای برخی از ویژگی های مهم است که عبارتند از:ضد التهاب، ضد تشنج، ضد انعقاد، دئودورانت، ضدعفونی کننده، ضدباکتری و تحریک کننده است. برای درمان مشکلات تنفسی، زخم، درد عضلانی، خستگی ذهنی، مراقبت از دندان، مراقبت از پوست، دیابت، تب، میکروب های روده بسیار مفید است.


 روغن رازیانه

 ضدعفونی کننده، ضد تشنج، آپیریتف، ضد نفخ، سم زدا، دیورتیک، داروی قاعدگی، اخلاط آور، افزایش دهنده شیرمادر، ضدیبوست، محرک، اشتها آور، اسپلنیک، نیرو بخش و داروی ضد کرم است.

 برای محافظت از زخم در برابر آلودگی، مورد استفاده قرار می گیرد، تشنج را از بین می برد، اشتها را افزایش می دهد، گازهای اضافی را از بین می برد، خون را تصفیه می کند، ادرار را افزایش می دهد و چرخه قاعدگی را منظم می کند.

از سرفه و سرماخوردگی جلوگیری می کند، ترشح شیر را افزایش می دهد و روده ها پاک می کند و یبوست را از بین می برد، سیستم بدن را تحریک می کند و برای سلامتی روده و طحال مفید است.


روغن کندر

 معمولا به عنوان ضدعفونی کننده، ضدعفونی کننده، داروی قابض، ضدنفخ، سیکاتریسنت، سیتوفیلکتیک، داروی گوارشی، دیورتیک، جریان خون را در ناحیه رحم و لگن تحریک می کند، اخلاط آور، آرام بخش، نیرو بخش، درمان بیماری های مربوط به رحم، التیام دهنده ی زخم مورد استفاده قرار می گیرد.

 از زخم ها در برابر آلودگی محافظت می کند، با عفونت مبارزه می کند، باعث سفت شدن لثه ها، ماهیچه ها و رگ های خونی می شود، گازهای اضافی را از بین می برد، زخم ها را بهبود می دهد، سلول ها را سالم نگه می دارد و بازسازی آنها را افزایش می دهد.

 گوارش را بهبود می بخشد، باعث افزایش ادرار می شود، چرخه ی قاعدگی را منظم می کند، سرفه و سرماخوردگی را درمان می کند، اضطراب و التهاب را تسکین می دهد و سلامت رحم را تضمین می کند.


 روغن گالبانوم

ضد آرتروز، ضد روماتیسم، ضد تشنج، سیکاترینست، محرک گردش خون، ضد انعقاد، سم زدا، نرم کننده، داروی حشره کش، ضد انگل و التیام دهنده ی زخم مورد استفاده قرار می گیرد.

 درمان روماتیسم و آرتروز شناخته می شود، تشنج را از بین می برد، زخم ها و لک ها را از بین می برد، باعث افزایش جریان خون و لنفاوی می شود، جمع شدگی خون را از بین می برد، تنفس را راحت تر می کند.

 سموم را از بین می برد، سلامت پوست را بهبود می بخشد، حشرات را می کشد و آنها را دفع می کند، انگل ها را از بین می برد و باعث افزایش سرعت بهبود زخم می شود.


روغن شمعدانی

داروی قابض، هموستاتیک، سیکاتریسنت، سیتوفیلکتیک، دیورتیک، دئودورانت، بند آورده خون، داروی ضدکرم، بهبود دهنده زخم. سفت شدن لثه ها، عضلات، جلوگیری از خونریزی و بهبود زخم ها، افزایش رشد سلول ها و افزایش ادرار، به کار گرفته می شود. روغن شمعدانی همچنین برای از بین بردن بوی بد بدن، سرحال کردن بدن، جلوگیری از انگل های روده و کرم ها، مورد استفاده قرار می گیرد.

روغن جوز

یک مسکن، آنتی اکسیدان، ضد روماتیسم، ماده ی گندزدا، ضد انقباض و تشنج و ضد عفونی کننده، مورد استفاده قرار می گیرد. داروی قلب، داروی ضدکرم، ضد یبوست و پروستاگلاندین، محرک و انرژی بخش است.

این روغن گیاهی درد، استفراغ، پیری زودرس، روماتیسم و آرتروز را درمان می کند، و مانع از ایجاد چرک بر روی زخم ها می شود. همچنین تشنج را کاهش می دهد، انگل ها و میکروب ها را می کشد، ب سلامت قلب را بهبود می بخشد، روده ها را پاک می کند و بزرگ شدن پروستات می شود.

 

روغن پرتقال

روغن پرتقال (Orange) خواص ضد التهابی، ضد افسردگی، ضدتشنج، ضدعفونی کننده، ضدنفخ، دیورتیک، انرژی بخش، آرام بخش و پاکسازی صفرا دارد.

روغن بطور سنتی برای تسکین التهاب، مبارزه با افسردگی و بهتر شدن حال روحی انسان مورد استفاده قرار می گیرد، از زخم ها در برابر آلودگی محافظت می کند،

 روغن پرتقال گازهای اضافی را از بین می برد، ادرار را افزایش می دهد، سموم را از بین می برد، سلامت عمومی سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهد، اختلالات عاطفی و عصبی را کاهش می دهد، ترشحات و تراوشات از غدد را افزایش می دهد.


 روغن پونه کوهی

 ضد ویروس، ضدباکتری، ضد انگل، ضد قارچ، آنتی اکسیدان، ضد التهاب و ضد آلرژی است و جریان خون را در ناحیه رحم و لگن تحریک می کند.

این روغن گیاهی معمولا برای مهار عفونت های ویروسی، باکتری، انگلی و قارچی مورد استفاده قرار می گیرد. این روغن همچنین، آسیب های ناشی از اکسیداسیون را بهبود می بخشد، التهابات را تسکین می دهد، هضم را تسریع می کند، قاعدگی را منظم می کند و به درمان آلرژی ها کمک می کند.


روغن جعفری

این روغن گیاهی ضد میکروب، ضد روماتیسم، ضد آرتروز، ضد عفونی کننده، داروی قابض، ضد نفخ، داروی گردش خون، سم زدا، داروی گوارشی، دیورتیک، ماده ی سم زدا، تب بر، داروی فشارخون پایین، ضد یبوست، محرک، اشتها آور و داروی رحم است،

جریان خون را در ناحیه ی رحم و لگن تحریک می کند.مانع رشد میکروب ها ، روماتیسم و آرتروز را درمان می کند، از بدن در برابر آلودگی ها محافظت می کند، عضلات و لثه ها را سفت می کند و به توقف ریزش مو کمک می کند.

این روغن همچنین، شانس خونریزی را کاهش می دهد، گازهای اضافی را از بین می برد، گردش خون و لنفاوی را بهبود می بخشد، سموم را از بین می برد. این روغن گیاهی هضم را تسهیل می کند، ادرار را افزایش می دهد و مانع از سموم بعدی می شود. علاوه بر این، خون را تصفیه می کند، زمان قاعدگی را تنظیم می کند، تب را تسکین می دهد، فشارخون را کاهش می دهد، روده ها را پاک می کند، سلامت رحم را بهبود می بخشد.


 روغن نعناع

داروی مسکن، داروی بیهوشی، ضدعفونی کننده، کاهش دهنده ی شیر مادر، ضدانقباض و تشنج، ضد افسردگی، داروی قابض، ضد نفخ، داروی سرفه، پاکسازی صفرا، نوشیدنی دارویی، ضد انعقاد، اخلاط آور، تب بر، داروی اعصاب، محرک، اشتها آور، داروی کبد، تولید کننده ی عرق، بالابرنده ی فشار خون و داروی ضد کرم است و همچنین جریان خون را در ناحیه ی لگن و رحم تحریک می کند.


 روغن گیاهی برای درمان تسکین درد، راهی برای ایجاد بی حسی، محافظت در برابر آلودگی، کاهش شیر مادر و ترشحات، آرام کردن تشنج، تقویت کردن لثه ها، متوقف کردن ریزش مو و بهتر کردن پوست، به کار می رود. این روغن همچنین سبب استحکام عضلات می شود، خونریزی را متوقف می کند و برای سلامتی مغز و حافظه مفید است. ترشح صفرا را افزایش می دهد، اخلاط را از بین می برد و تنفس را راحت تر می کند. علاوه بر این، روغن نعناع عوارض قاعدگی را از بین می برد، خلط و زکام را دفع می کند، تب را کاهش می دهد، برای کبد و معده مفید است، باعث افزایش عرق می شود و اندکی باعث انقباض عروق خونی می شود.


روغن گل رز

 به مدت طولانی به عنوان داروی ضد افسردگی، ضدعفونی کننده، ضد انقباض و تشنج، ضد ویروسی، داروی قابض، ضدباکتری، پاکسازی صفرا، سیکاتریسنت، سم زدا، هموستاتیک، داروی کبد، ضد یبوست، داروی اعصاب، اشتها آور مورد استفاده قرار میگرفت و برای رحم مادر مفید است و جریان خون را در ناحیه ی لگن و رحم تحریک می کند.

روغن برای مبارزه با افسردگی، بهتر کردن حال روحی، تسکین التهاب ناشی از تب، محافظت از زخم در برابر آلودگی، تسکین دهنده ی تشنج، مبارزه با عفونت های ویروسی، سفت کردن عضلات و لثه ها و جلوگیری از خونریزی، مورد استفاده قرار می گیرد. مانع رشد باکتری ها می شود، ترشحات و تراوشات را افزایش می دهد، زخم ها را بهبود می بخشد، خون را تصفیه می کند، خونریزی را متوقف می کند، سلامت کبد را افزایش می دهد، یبوست و اختلالات عصبی را درمان می کند، همچنین برای سلامت معده و رحم نیز مفید است.


 روغن رزماری

یک ماده ضدعفونی کننده، ماده گندزدا، ضد التهاب، ضد نفخ، ضد باکتری و داروی مسکن، بسیار عالی است. درمان، مو، پوست، اضطراب، اختلالات روحی، افسردگی، درد، سردرد، روماتیسم، مشکلات تنفسی، آسم برونشیت، سوء هاضمه و نفخ شکم، بسیار مفید است.


 روغن چوب رز

این روغن معمولا به عنوان ضد درد، ضد افسردگی، ضد عفونی کننده،ضد باکتری،درمان سرفه، دئودورانت، داروی حشره کش شناخته می شود. برای کاهش درد، مبارزه با افسردگی، محافظت از زخم در برابر آلودگی و این روغن همچنین، باکتری ها را می کشد، برای مغز مفید است، سر درد را درمان می کند، بوی بد بدن را از بین می برد، حشرات می کشد و ترشحات غدد را تحریک می کند.

روغن زنجبیل

به عنوان داروی مسکن، ضدعفونی کننده، ضدعفونی کننده، ضد تشنج و انقباض، ضدباکتری، ضدنفخ، سرفه، اخلاط آور، تب بر، ضد یبوست، دوای محمر، محرک، اشتها آور، عرق آور و نیرو بخش است.

برای درمان درد، جلوگیری از استفراغ، محافظت از زخم ها در برابر آلودگی و آرام کردن تشنج مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از پزشکان از روغن زنجبیل برای جلوگیری از رشد باکتری ها، از بین بردن گازهای اضافی و بهبود عملکرد مغز و حافظه استفاده می کنند و همچنین به خارج کردن خلط و زکام از بدن کمک می کند.

به عنوان ماده ای برای از کاهش تب، پاک کننده ی روده شناخته می شود، این روغن گیاهی به پوست رنگ می بخشد، سلامت معده را بهبود می بخشد، باعث افزایش عرق میشود و به خارج کردن سموم از بدن کمک می کند.

روغن سیج

ضد قارچ، ضدباکتری، ضدمیکروب، ضدعفونی کننده، آنتی اکسیدان، ضد التهاب، ضد انقباض و تشنج، پاک کننده صفرا و افزایش دهنده ترشحات صفرا از کبد، شناخته می شود.

 به عنوان سیکاتریسنت، سم زدا، داروی گوارشی، ضدعفونی کننده،تحریک کننده ی جریان خون در ناحیه ی لگن و رحم، اخلاط آور، تب بر، ضد یبوست و ماده ی محرک، مورد استفاده قرار می گیرد.

جلوگیری از عفونت های ویروسی، باکتری، قارچی و انگلی شناخته شده است، و بنابراین از زخم ها در برابر آلودگی محافظت می کند، آسیب های ناشی از اکسیداسیون را بهبود می بخشد، التهاب را تسکین می دهد، تشنج را از بین می برد، ترشحات صفرا را افزایش می دهد و هضم را بهبود می بخشد.

با عفونت ها مبارزه می کند، سرفه و سرماخوردگی را درمان می کند، تب را کاهش می دهد، به پاک شدن روده ها کمک می کند، ترشحات را تحریک می کند و بطور کلی کارهای سیستماتیک بدن را تقویت می کند.


روغن چوب صندل

به عنوان ضد عفونی کننده، ضد التهاب، ضد افسردگی، ضد انقباض و تشنج، سیکاتریسنت، داروی گوارشی، دیورتیک، داروی قابض، ماده ی گندزدا، نرم کننده، اخلاط آور، پایین آورنده ی فشار خون، تقویت کننده ی حافظه، آرام بخش و ماده ای انرژی بخش، مورد استفاده قرار می گیرد. از زخم ها در براب عفونت محافظت می کند، التهاب ناشی ازتب و سایر موارد را تسکین می دهد، تشنج را از بین می برد، 

ماهیچه ها و لثه ها را سفت می کند و به کاهش ریزش مو کمک می کند، شانس خونریزی را کاهش می دهد، زخم ها و علائم بعد از آن را التیام می بخشد، گازهای اضافی معده را از بین می برد.

ادرار را افزایش می دهد، با عفونت ها مبارزه می کند، پوست را صاف و عاری از عفونت نگه می دارد. در نهایت اینکه، این روغن بطور سنتی، سرفه و سرماخوردگی را درمان می کند، فشارخون را کاهش می دهد، حافظه را افزایش می دهد، اختلالات عصبی و التهابات را تسکین می دهد و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.


 روغن نعناع تند

یک ماده ضدعفونی کننده، ضد انقباض و تشنج، داروی گوارشی، درمان کننده سرفه، تحریک کننده خون در ناحیه لگن و رحم، داروی حشره کش، مقوی و ماده ای محرک است.

از زخم ها در برابر آلودگی محافظت می کند، تشنج را از بین می برد، گازهای اضافی معده را از بین می برد، برای مغز مفید است، منسوخ مسدود شده ی قاعدگی را باز می کند، حشرات را می کشد، در هنگان تحریک ترشحات و کارهای سیستماتیک بدن، پارگی ها و زخم های بدن را ترمیم می کند و آنها را بهبود می بخشد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده