دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نحوه پاکسازی روده بزرگ با دانه های کتان و کفیر

نحوه پاکسازی روده بزرگ با دانه های کتان و کفیر

کفیر هنگام ترکیب با دانه کتان به پاکسازی روده بزرگ و کاهش وزن و مبارزه با بیماری ها کمک می کند. با دنبال کردن یک برنامه ساده سم زدایی 21 روزه پاکسازی در روده را انجام دهید.برای بهبود سلامتی خود و کسانی که دوستشان دارید ، از تهیه و نوشیدن کفیر غافل نشوید.

روده بزرگ بخشی از دستگاه گوارش است و غذای هضم نشده به روده بزرگ وارد می شود و باکتری های موجود در روده بزرگ مواد زائد را شکسته و آب ، نمک و برخی مواد مغذی را از بین می برند. طرفداران پاکسازی روده بزرگ معتقدند که هدف اصلی از پاکسازی روده بزرگ از بین بردن تجمع سموم و بهبود جذب مواد مغذی در بدن است.

روده محل ذخیره ضایعات است و اگر به درستی دفع نشوند و روده ها محل تجمل سموم شود این ترکیبات وارد خون شده و به این ترتیب مشکلاتی برای سلامتی به بار می آید. یبوست، اختلال در سوخت و ساز بدن و مشکلات پوستی بخشی از علائم تجمع توکسین ها یا همان سموم در کولون است. با وجود اینکه روده ها برای دفع این سموم تعبیه شده اند و به خوبی کار خود را انجام می دهند اما مواقعی پیش می آید که نمی توانند به خوبی از پس تمام سموم بربیایند. برای تحریک پاکسازی و دفع سموم از کولون لازم است که روزانه 2 لیتر آب بنوشید. علاوه بر این دو ماده غذایی مفید نیز وجود دارد که کمک زیادی به تمیز کردن روده ها می کنند. در این مطلب شما را با این دو ماده طبیعی و عملکرد آن ها بیشتر آشنا می کنیم. لطفاً با ما همراه باشید.

پاکسازی و دفع سموم از کولون نیاز به دو ترکیب ساده و ارزان قیمت دارید: تخم کتان و کفیر. این دو ماده غذایی کم کالری بوده و حاوی ترکیبات مغذی فوق العاده هستند که سلامت دستگاه گوارش و بخصوص روده ها را بالا می برند.

تخم کتان دانه های ریزی است که حاوی میزان بالایی فیبر و اسیدهای چرب امگا 3 است. این دانه ها از 40 ./. فیبر تشکیل شده که از این میزان 1/3 محلول در آب و مابقی غیرمحلول در آب است. از سال ها پیش، از تخم کتان برای تمیزی روده ها استفاده شده است چون خاصیت ملینی دارد و به راحتی به دفع ضایعات از بدن کمک می کند. فیبرهای محلول به ترکیبات ژله ای تبدیل می شوند و میزان زیادی از توکسین ها را به خود جذب کرده و با نرم کردن مدفوع و روان ساختن خروج آن به دفع سموم نیز کمک می کنند. از طرف دیگر تخم کتان به دلیل دارا بودن خواص ضدالتهابی و آنتی اکسیدانی نیز شهرت دارد. این خواص باعث درمان گاستریت ورم معده و تسکین دردهای شکمی و هموروئید بواسیر می شود.

کفیر یک ماده غذایی تخمیر شده است که در داخل آن میکروارگانیسم های مفید برای باکتری های روده زندگی می کنند. در واقع این ماده غذایی حاوی باکتری های لاکتیک، مخمرها و باکتری های مولد اسید استیک است که بعد از رسیدن به روده، با باکتری ها و عناصر مضر و عفونت زا مقابله می کنند.

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

مصرف منظم کفیر کمک زیادی به سلامت روده و فلور آن می کند. در فرهنگ های زیادی کفیر به اکسیر سلامت و طول عمر شهرت دارد چون باعث بهبود سلامت دستگاه گوارش شده و برای درمان بیماری های کبدی، مشکلات تنفسی، اختلالات مربوط به سنگ کیسه صفرا، آسیب های کلیوی، عفونت های باکتریایی و مزمن موثر عمل می کند. کفیر به عنوان یک نوشیدنی تخمیر شده تعریف می شود که طعم آن ناشی از اسیدلاکتیک موجود در آن شکل می گیرد.

سم زدایی از کولون با تخم کتان و کفیر 21 روز طول می کشد که در این مدت باعث از زیاده روی در مصرف چربی، قند و مواد غذایی اسیدی خودداری کرد.

مواد لازم :

کفیر: 100 تا 150 میلی لیتر

تخم کتان آسیاب شده: 1 تا 3 قاشق معادل 10 تا 30 گرم

هفته اول شروع این روش درمانی لازم است که 100 میلی لیتر کفیر با یک قاشق پودر تخم کتان مصرف کنید.در دو هفته دوم، همین میزان از کفیر را با دو قاشق پودر تخم کتان مخلوط کرده و مصرف کنید.

هفته آخر نیز میزان کفیر را افزایش داده و به 150 میلی لیتر برسانید. به این میزان 3 قاشق پودر تخم کتان 30 گرم بزنید. برای دستیابی به نتایج بهتر در روند پاکسازی، روزانه حداقل دو لیتر آب بنوشید.

 می توانید برای جلوگیری ازتجمع سموم در کولون هر سه ماه یک بار این دوره درمانی را داشته باشید.زمانیکه علائم تجمع سموم در این ارگان را احساس کردید می توانید این فاصله را کوتاه تر کنید. برای دفع سموم از بدن در موارد دیگری مانند بهبود و درمان کولیت، زخم معده و زخم روده، عفونت دستگاه تنفسی، عفونت مجاری ادراری، اضافه وزن و چاقی مفرط ، کلسترول و تری گلیسیرید بالا از این ترکیب استفاده کنید.

پاکسازی کولون کار ساده ای است و نیاز به مصرف داروهای شیمیایی با عوارض جانبی بالا وجود ندارد. با اجرای همین توصیه های ساده می توانید از بروز بسیاری از ناخوشی ها در بدن که به واسطه اشباع شدن روده ها بروز می کنند جلوگیری کنید.

آرد کتان را در یخچال نگهداری کنید. بهتر است دانه های کتان را آسیاب کنید تا خوب شود و هر روز صبح از آن استفاده کنید تا از سستی آن جلوگیری کند. با این حال ، اگر وعده غذایی بذر کتان را خریداری کنید ، تا زمانی که در یخچال نگهداری شود ، خوب است.

 هر آنچه را که نیاز دارید مخلوط کرده و بلافاصله مصرف کنید و مقدار زیادی آب ، حداقل هشت لیوان در روز بنوشید.

کفیر و روده بزرگ 

چه چیز خوبی در مورد بذر کتان وجود دارد؟

بذر کتان یک ماده ضد سرطانی قوی است که با داشتن یک اثر تحریک کننده بر این هورمون توانایی جلوگیری از جریان استروژن را دارد. بذر کتان حاوی ماده ای است که فشار خون و عملکرد شریانی را نیز تنظیم می کند و آن را به گزینه ای عالی برای متعادل سازی متابولیسم چربی ها ، کلسیم و انرژی تبدیل می کند.

در عین حال ، بذر کتان همچنین حاوی مقدار زیادی فیبر غذایی است ، بیش از هر دانه دیگری ، که آن را به عنوان یک فوق العاده غذایی قابل مقایسه با هر یک از موارد ذکر شده در بالا تبدیل می کند. بنابراین در رژیم های غذایی برای کاهش وزن ، کاهش کلسترول و جلوگیری از یبوست بسیار توصیه می شود.

بذر کتان خطر ابتلا به سرطان های پستان ، پروستات ، ریه و روده بزرگ را کاهش می دهد. و تأثیرات بسیار خوبی در تمام شرایط زیر دارد:کفیر و بذر کتان

فشار

دیابت

احتباس مایع

تولید اسپرم

افسردگی

آلرژی

عملکرد غدد

مشکلات بینایی

و بیشتر…

بیشتر تمیز کننده های تنقیه و روده بزرگ فقط در قسمت بسیار کمی از روده ، حدود 50 سانتی متر ، علاوه بر نیاز به مواد تشکیل دهنده بسیار خاص و مناسب برای اهداف مورد نظر ، کار می کنند. همانطور که گفته شد ، یک راه عالی برای پاکسازی کل روده بزرگ ، خوردن بذر کتان به مدت سه هفته متوالی است.

این روش درمانی با از بین بردن مواد مایع اضافی ، موکوس و انگلی روده ها را به طور کامل پاکسازی می کند ، اما میکرو فلور روده سالم را حفظ می کند. پیروی از این تکنیک همچنین به شما کمک می کند وزن شما کاهش یابد و سریعتر چربی بسوزانید ، در حالی که به طور کلی بر تنظیم متابولیسم چربی تأثیر مثبت دارد.

دانه کتان به راحتی جذب می شود تا سموم بدن را از بین ببرد ، سطح کلسترول را کاهش دهد و میزان چربی و قند موجود در جریان خون را کاهش دهد. پاکسازی روده بزرگ با استفاده از بذر کتان برای افرادی که از این موارد رنج می برند نشان داده شده است:

التهاب دستگاه گوارش یا دستگاه تنفسی فوقانی

زخم معده ، ورم معده ، کولیت یا زخم اثنی عشر

بیماری هایی مانند عفونت های دستگاه ادراری ، پیلونفریت یا سیستیت

اختلالات چاقی یا متابولیسم چربی

لازم است وعده های غذایی آماده زیر را به جای صبحانه معمولی خود به مدت سه هفته متوالی مصرف کنید:

هفته اول : یک قاشق غذاخوری کنجاله بذر کتان را با 100 میلی لیتر کفیر مخلوط کنید

هفته دوم : دو قاشق غذاخوری کنجاله بذر کتان را با 100 میلی لیتر کفیر مخلوط کنید

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

هفته سوم : سه قاشق غذاخوری آرد بذر کتان را با 150 میلی لیتر کفیر مخلوط کنید

در طول روز شما باید تا آنجا که ممکن است سالم و در بهترین حالت همراه با مقدار زیادی سبزیجات ، میوه ها ، غلات سبوس دار ، آجیل و آب بخورید

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده