خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بهترین درختان برای رشد در خانه شما

بهترین درختان برای رشد در خانه شما

بدترین درختانی که در نزدیکی خانه کاشته می شوند درختان بلوط، زبان گنجشک و صنوبر هستند ، زیرا این گونه ها بیشترین آسیب را به پایه های خانه وارد می کنند. انتخاب یک درخت کوچکتر با سیستم ریشه غیر تهاجمی بهترین گزینه برای کاشت در نزدیکی خانه است.اینها شامل درختان بید، صنوبر، چوب پنبه، آسپن، افرا نقره ای، افرا نروژ ، و درخت نارون آمریکایی و غیره است. درختان کوچکتر با ریشه های کم عمق، خطر کمی برای خانه شما ایجاد می کنند. به عنوان مثال، درختان افرا ژاپنی برای کاشت نسبتا نزدیک به خانه شما بی خطر هستند.

درختان نه تنها سایه و ارزش تزئینی ایجاد می کنند، بلکه بسیاری از آنها را می توان برای اهداف دیگری نیز مورد استفاده قرار داد. از میوه گرفته تا آجیل، گرمایش تا ساخت و ساز، درختان دارایی های ارزشمندی هستند که صرف نظر از محل زندگی شما باید در نظر گرفته شوند.

با این حال، اگر تازه کار خانه داری را آغاز کرده اید، ممکن است مطمئن نباشید که کدام درخت بهترین بازده سرمایه گذاری را به شما می دهد. نهال ها ممکن است گران باشند، بنابراین مهم است که مطمئن شوید که نوع درخت مناسب را برای مزرعه خود انتخاب می کنید.

در اینجا برخی از بهترین درختان برای کاشت در خانه خود آورده شده است - در نظر بگیرید که در بهار امسال چند درخت بکارید!

بهترین درختان میوه

وقتی نوبت به رشد درختان در مزرعه می رسد، بسیاری از صاحبخانه ها به طور خودکار به درختان میوه فکر می کنند. در اینجا برخی از بهترین گزینه ها برای بررسی وجود دارد. 

1. آلو

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

آلو ، به ویژه آلو آمریکایی، درخت بسیار خوبی است که می توان در مزرعه پرورش داد. خیلی بلند نمی شود، به این معنی که درختان دیگری را که ممکن است کاشته باشید، مسدود نمی کند. با این حال، میوه‌های خوشمزه‌ای تولید می‌کند که می‌توان آن‌ها را به‌صورت خام خورد یا به‌صورت آب‌میوه، ژله، مربا یا آلو خشک کرد (نسخه خشک‌شده‌ای که همه ما می‌شناسیم و دوست داریم).

یکی دیگر از کاربردهای جالب درخت آلو برای محافظت است. این درختان به صورت پره های پیچیده رشد می کنند و مکنده ها و شاخه های بلندی تولید می کنند که با یکدیگر در هم تنیده می شوند تا از مهاجمان ناخواسته جلوگیری کنند. 

2.درخت سیب

درختان سیب یکی از ملزومات موجود در خانه هستند. ده ها نوع مختلف برای انتخاب وجود دارد، بنابراین یافتن نوع مناسب برای شما باید آسان باشد.

سیب ها نه تنها برای تازه خوردن عالی هستند – و به راحتی می توان آن ها را در انبار ریشه نگهداری کرد – بلکه در کره سیب و سس سیب، آب سیب و غیره نیز فوق العاده هستند. 

3. توت

توت یکی دیگر از درختان میوه ای است که باید به آن توجه کرد. انواع غذاهایی وجود دارد که می توانید از میوه هایی که این درخت تولید می کند درست کنید - از جمله شربت و دلستر خوش طعم توت! 

درخت توت درختی است که به سرعت رشد می کند، همچنین چوب تولید می کند که می توان از آن برای هیزم استفاده کرد. گفته می شود که این درخت در هر هکتار چوب بیشتری نسبت به سایر درختان تولید می کند. 

تنها نکته ای که در هنگام پرورش درختان توت باید به آن توجه کرد این است که می توانند باعث آسم و سایر مشکلات تنفسی شوند. گرده برای برخی افراد بسیار آلرژی زا است – اما خبر خوب این است که شما همیشه می توانید فقط درختان ماده را انتخاب کنید که بدون آلرژی در نظر گرفته می شوند زیرا گرده ندارند. 

4. گلابی

درختان گلابی اغلب نادیده گرفته می شوند، اما رشد آنها حتی از سیب آسان تر است. کره گلابی درست مانند کره سیب و حتی شیرین تر است. 

کشت درختان دشوار نیست و ارتفاع برخی از آنها به 30 فوت می رسد. البته، انواع کوتاه و نیمه کوتاه نیز وجود دارد که می توانید آنها را پرورش دهید. گلابی بارتلت و آنژو هر دو گونه های محبوبی برای خانه داری هستند. 

5. هلو

اگرچه درختان سیب دارایی های شگفت انگیزی برای داشتن در مزرعه هستند، اما نقطه ضعف رشد این درختان میوه این است که بالغ شدن آن ها زمان زیادی میبرد. در مورد درختان هلو اینطور نیست. آنها می توانند فقط در 5 سال میوه بدهند! 

6. شکل

اگرچه انجیر احتمالاً اولین میوه‌ای نیست که در مورد عرضه میوه‌های خانگی خود به آن فکر می‌کنید، اما باید در صدر فهرست شما باشد. رشد درختان انجیر، حتی برای مبتدیان، آسان است، و حتی اگر در منطقه ای عاری از یخبندان زندگی نمی کنید، می توان آنها را در ظروف نیز پرورش داد.

7. گیلاس

شما میتوانید درختان گیلاس شیرین یا ترش را در خانه خود بکارید (یا چرا نه هر دو؟). آنها برای پخت، آبمیوه گیری و تازه خوردن عالی هستند. 

8. شلیل

درختان شلیل نیز مانند هلو سریع رشد می کنند. آنها باید به طور منظم هرس شوند، اما تنها از یک درخت، شما هر سال تا 40 پوند میوه دریافت خواهید کرد - تا 20 سال یا بیشتر!

9. زردآلو 

درختان زرد آلو پس از کاشت فقط 3 سال طول می کشد تا میوه دهند، اما می توانند به طور متوسط ​​150 سال عمر کنند - این کاملاً بازگشت سرمایه شما است! آنها به نگهداری زیادی نیز نیاز ندارند. 

بهترین درختان آجیل

اگرچه داشتن درختان میوه در مزرعه فوق‌العاده است، اما رشد درختان آجیل راهی فوق‌العاده برای جبران قبض خواربار فروشی شما نیز هست. 

1. بادام

درختان بادام کوچک و مقاوم در مناطق 5-9 هستند. با این حال، آنها خود بارور نیستند، بنابراین برای گرده افشانی به دو مورد نیاز خواهید داشت. 

2. گردو

وقتی نوبت به رشد درختان برای چوب می رسد، گردو یکی از رقبای اصلی است – اما البته، بسیاری از صاحبخانه ها این گونه پیشرو را برای آجیل نیز پرورش می دهند. 

مرکز آجیل میوه را می‌خورید، چه تازه بدون پوسته یا در محصولات پخته شده مورد علاقه‌تان. از گردو همچنین می توان برای ساخت جوهر و رنگ استفاده کرد در حالی که چوب آن برای کفپوش، مبلمان، انبار تفنگ و موارد دیگر عالی است.

3. شاه بلوط

درختان شاه بلوط در مناطق 4-8 مقاوم هستند. اگرچه می توان از چوب برای ساخت و ساز و هیزم استفاده کرد، اما ارزش آن را دارد که چند شاه بلوط در اطراف خود نگه دارید تا آجیل های خوشمزه و همه کاره به تنهایی تهیه شوند.

4. اسپند

پای اسپند، کسی هست؟ این درختان اصلی در شمال هستند - آنها در مناطق 4-8 مقاوم هستند. اگرچه درختان بسیار بزرگ می شوند، اما ارزش این را دارد که چند بوته اسپند در اطراف برای اهداف میان وعده داشته باشید. 

5. فندق

آخرین اما نه کم اهمیت، فندق نیز از درختان خوبی برای رشد هستند، به خصوص اگر در شمال زندگی می کنید. آنها می توانند در مناطقی به سردی منطقه 2 زنده بمانند و درختان کوچکی هستند که مراقبت از آنها آسان است.

بهترین درختان برای هیزم

گرمای چوب یکی از پایدارترین منابع گرما برای خانه شما است، به خصوص اگر می خواهید خودکفا باشید. در اینجا چند درخت خوب برای کاشت در نظر گرفته شده است، اگر این هدف نهایی شماست.

1. سرو

از بین تمام درختانی که ممکن است برای هیزم استفاده کنید، سرو یکی از بهترین هاست. این برای ساخت مبلمان، پختن غذا، و ساختن پایه های حصار نیز عالی است. هر چیزی که نیاز به ساخت دارد باید با چوب سدر ساخته شود زیرا یکی از مقاوم ترین چوب های موجود در برابر پوسیدگی است.

همچنین می‌توان از آن برای بستر حیوانات استفاده کرد، زمانی که به تراشه‌های چوبی تبدیل می‌شود. 

2. کاج

کاج به سرعت می سوزد زیرا چوب نرم است، اما به سرعت مشتعل می شود - به این معنی که یک راه عالی برای شروع آتش است.

این درختان در مورد ساخت و ساز نیز مفید هستند. کاج دارای رزینی است که می توان از آن برای چسب، نیازهای دارویی، سقف و کارهای دیگر نیز استفاده کرد.

3. بلوط

درختان بلوط را می توان برای بلوط خود پرورش داد، اما چوب سخت نیز یکی از بهترین انواع هیزمی است که می توانید تولید کنید. آتشی تولید می کند که طولانی و داغ می سوزد. 

4. هیکوری

Hickory یکی دیگر از گونه های درختان سخت است که به طور شگفت انگیزی به عنوان منبع گرما عمل می کند.

درختان دیگری که باید در نظر گرفته شوند

درختان علاوه بر استفاده برای هیزم و غذا، حتی می توانند برای حفاظت، شربت سازی و سایر موارد استفاده شوند. در اینجا چند درخت عالی برای کاشت وجود دارد. 

1. زالزالک

هنگامی که درختان زالزالک در نزدیکی یکدیگر کاشته می شوند، می توانند به عنوان یک خط دفاعی عالی عمل کنند. این به این دلیل است که درختان زالزالک دارای خارهای زیادی هستند - متخلفان مراقب باشید!

اندام درختان جوان را طوری تربیت کنید که در صف های بلند رشد کنند، نه اینکه اجازه دهید به سمت بالا رشد کنند. اگر این کار را انجام دهید، حصاری طبیعی ایجاد می کند که در طول زمان (بدون نیاز به هرس) خود را حفظ می کند.

البته زالزالک را می توان برای بسیاری از اهداف دیگر نیز پرورش داد. می توان از آن به عنوان یک داروی گیاهی استفاده کرد که طعم دلپذیری در چای دارد.

2. اوسیج نارنجی

پرتقال اوسیج اغلب به عنوان یک حصار طبیعی رشد می کند و به جلوگیری از انسان و حتی حیوانات بزرگتر مانند گاو کمک می کند.

از آنجا که پرتقال بسیار متراکم رشد می کند و ریشه های قوی می گذارد، پرتقال اوسیج نیز در جلوگیری از فرسایش خاک فوق العاده است. اگر شیبی دارید که نیاز به تثبیت دارد، کاشت چند درخت پرتقال اوسیج راهی برای رفتن است.

نه تنها این، بلکه از چوب این درخت می توان برای هیزم و همچنین برای ساختن نرده ها و سایر لوازم استفاده کرد. 

3. JuJube

بسیاری از درختان ذکر شده در بالا برای مناطق معتدل بهترین هستند، اما اگر در آب و هوای گرم زندگی می کنید، درخت عناب را در نظر خواهید گرفت. این نوع به راحتی می تواند دماهای زیر صفر و همچنین دمای نزدیک به 100 درجه یا بیشتر را تحمل کند.

میوه‌های عناب را می‌توان به سرکه ، شربت یا دلستر تبدیل کرد، اما می‌توان آن‌ها را تازه نیز مصرف کرد. نه تنها این، بلکه درخت عناب نیز خار تولید می کند، بنابراین یک حصار طبیعی عالی است. 

4. افرا 

بسیاری از مردم درختان افرا را برای چوب می کارند – زمانی که در مبلمان استفاده می شود زیباست – اما البته از افرا می توان برای تولید شربت افرا نیز استفاده کرد. یک شیرین کننده کاملا طبیعی، شربت افرا به راحتی برای خودتان در خانه درست می شود و می تواند به جبران برخی از نیازهای قند خانه شما کمک کند.

5. مورینگا

این یکی از معدود درختانی است که فواید سلامتی دارد. اگر برگ ها یا روغن های ضروری را مصرف کنید، به انواع غنی از مواد معدنی و ویتامین ها دسترسی خواهید داشت. 

6. باسوود

چوب بسوود کاربردهای زیادی دارد – از جمله چوب آن برای ساخت انواع صنایع دستی و پروژه ها عالی است. نه تنها این، بلکه از الیاف پوست داخلی می توان برای ساخت سبد، طناب و توری استفاده کرد. برگ ها را حتی می توان مانند سبزی سالاد خورد! 

رشد درختان در خانه - انتخاب هوشمند

برای تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک از این درختان بومی را باید بکارید، عاقلانه است که آب و هوا، ریز اقلیم و شرایط خاک خود را در نظر بگیرید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اینکه کدام درختان در منطقه شما بهتر رشد می کنند، با بخش تعاونی محلی خود تماس بگیرید. آنها همچنین ممکن است بتوانند پیشنهاداتی را در مورد آفات و بیماری هایی که در اطراف وجود دارند و درختان شما در برابر آن آسیب پذیرتر باشند، به شما ارائه دهند.

با در نظر گرفتن این اطلاعات، اقدام به کاشت کنید! رشد درختان یک انتخاب هوشمندانه برای کمک به خودکفایی بیشتر در خانه شما است. 


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده