دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» فواید بروکلی: از استخوان های قوی تا قلب سالم

فواید بروکلی: از استخوان های قوی تا قلب سالم

فواید بروکلی: از استخوان های قوی تا قلب سالم


فواید کلم بروکلی استخوان های قوی برای قلب سالم

فواید بروکلی: کلم بروکلی سرشار از مواد مغذی مانند پروتئین، کلسیم، کربوهیدرات ها، آهن و ویتامین های A، C است. این برای سلامتی بسیار مفید است.


همیشه به ما توصیه شده است که سبزیجات سبز رنگ مصرف کنیم، زیرا برای سلامتی ما بسیار مفید هستند. سبزیجات سبز شامل اسفناج، کلم پیچ و کلم بروکلی و غیره هستند. سبزیجات نه تنها سرشار از آهن هستند، بلکه بسیاری از مواد مغذی مهم دیگر نیز دارند. یکی از اینها کلم بروکلی است که یک سبزی محبوب نیست. خیلی شبیه کلم است.


بیشتر به صورت سالاد یا سوپ مصرف می شود. این برای سلامتی بسیار مفید است. حاوی تمام مواد مغذی مانند پروتئین، کلسیم، آهن، روی، سلنیوم، ویتامین A و C است. همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی، ضد سرطانی و ضد التهابی است. آنها به غلبه بر بسیاری از مشکلات سلامتی کمک می کنند. بیایید فواید کلم بروکلی را برای سلامتی بدانیم.

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع


فواید کلم بروکلی برای سلامتی

مفید برای استخوان بروکلی حاوی بسیاری از مواد مغذی است که به قوی نگه داشتن استخوان ها کمک می کند. آنها همچنین به از بین بردن بیماری های مربوط به استخوان کمک می کنند. این منبع غنی از ویتامین K و کلسیم است که به تقویت استخوان ها و دندان ها کمک می کند. جدای از این، کلم بروکلی حاوی فسفر و ویتامین های دیگری است که برای سلامت استخوان ها ضروری هستند. طبق یک مطالعه، سولفورافان موجود در آن می تواند به پیشگیری از آرتروز کمک کند.


سلامت پوست : حاوی بسیاری از مواد تشکیل دهنده است که به محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش کمک می کند. خواص آنتی اکسیدانی زیادی دارد. آنها به دفع سموم از بدن کمک می کنند. این به کاهش مشکل آکنه و چین و چروک کمک می کند. مصرف بروکلی باعث درخشندگی پوست نیز می شود. مواد مغذی مانند منیزیم، پتاسیم، کلسیم، پروتئین و ویتامین C موجود در بروکلی به تقویت مو کمک می کند.


قند خون : آنتی اکسیدان های غنی و فیبر غذایی موجود در آن به کنترل قند خون کمک می کند. بر اساس این مطالعه، افراد مبتلا به دیابت می توانند برای کنترل قند خون، کلم بروکلی مصرف کنند.


مفید برای قلب چندین مطالعه به این نتیجه رسیده اند که بروکلی تاثیر مثبتی بر سلامت قلب دارد. مصرف منظم بروکلی باعث کاهش سطح کلسترول و کلسترول بد LDL می شود. آنتی اکسیدان های موجود در بروکلی به حفظ سلامت قلب کمک می کند.


مجله ارم بلاگ



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده