خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تغذیه با پنیر ریکوتا: آیا سالم است؟

تغذیه با پنیر ریکوتا: آیا سالم است؟

چربی ها و روغن ها

پنیر ریکوتا یک ماده محبوب ایتالیایی است که در دسرها و غذاهای اصلی به طور یکسان استفاده می شود وتهیه شده از پروتئین آب پنیر که اسیدی شده و گرم شده است ، ریچوتا دارای بافت نرم و طعمی ملایم است که در هر دو نوع دستور العمل شیرین و خوش طعم به خوبی عمل می کند.


علاوه بر این که بسیار متنوع است ، همچنین دارای چندین ماده مغذی است و با تعدادی از فواید سلامتی همراه است. در حقیقت ، مشخصات غذایی پنیر ریکوتا به طور بالقوه می تواند به حمایت از کاهش وزن ، کاهش فشار خون کمک کند و به سلامت و قوی نگه داشتن استخوان ها کمک کند.

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع


آماده یادگیری بیشتر هستید؟ خواندن همه چیز درباره ricotta ، از جمله موارد بیشتر درباره حقایق تغذیه پنیر ریکوتا و مزایای سلامتی ، به علاوه چند راه آسان برای لذت بردن را ادامه دهید.


پنیر ریکوتا چیست؟

پنیر ریکوتا نوعی پنیر است که از شیر گاو ، بز یا گوسفند تهیه می شود. به دلیل داشتن رنگ خامه ای ، نرم و طعم ملایم و کمی شیرین شناخته شده است.


غالباً به عنوان یکی از سالم ترین انواع پنیر ، رژیم غذایی پنیر ریکوتا حاوی هر 9 اسید آمینه ضروری است و از نظر پروتئین ، کلسیم و سلنیوم و همچنین چندین ویتامین و مواد معدنی مهم دیگر سرشار است. همچنین فوق العاده متنوع است و به خوبی در دستور العمل های مختلف از شیرها کار می کند و به سالادها ، غذاهای ماکارونی و دسرها سرایت می کند.


اگرچه ricotta تازه محبوب ترین واریته است ، اما می تواند برای افزایش عمر مفید آن نیز پیر شود. برخی از متداول ترین انواع ریچوت سالخورده عبارتند از:


سالاد ریکوتا: این نوع ریکوتا حداقل 90 روز فشرده ، نمک زده و مانده می شود.

Ricotta forte: همچنین به عنوان ricotta scanta نیز شناخته می شود ، این پنیر با طعمی قوی و تند نرم و تخمیر می شود.

Ricotta infornata: این شکل از ricotta پخته می شود تا زمانی که پوسته قهوه ای ایجاد شود.

Ricotta affumicata: این نوع دودی است و به آن پوسته خاکستری می دهد و طعم و عطر مشخصی دارد.

حقایق تغذیه پنیر ریکوتا

پنیر ریکوتا منبع خوبی برای چندین ماده مغذی مهم است. اگرچه مشخصات غذایی پنیر ریکوتای بدون چربی و مشخصات غذایی پنیر ریچوت کم چربی ممکن است کمی متفاوت باشد ، اما اکثر گونه ها سرشار از پروتئین ، کلسیم ، سلنیوم و فسفر و همچنین چندین ماده مغذی دیگر هستند.


نصف فنجان پنیر ریکوتا که از شیر کامل تهیه شده است حاوی مواد مغذی زیر است:

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟


216 کالری

4 گرم کربوهیدرات

14 گرم پروتئین

16 گرم چربی

257 میلی گرم کلسیم (26 درصد DV)

سلنیوم 18 میکروگرم (26 درصد DV)

196 میلی گرم فسفر (20 درصد DV)

0.2 میلی گرم ریبوفلاوین (14 درصد DV)

552 واحد بین المللی ویتامین A (11 درصد DV)

1.4 میلی گرم روی (10 درصد DV)

0.4 میکروگرم ویتامین B12 (7 درصد DV)

14.9 میکروگرم فولات (4 درصد DV)

130 میلی گرم پتاسیم (4 درصد DV)

همچنین رژیم غذایی پنیر ریکوتا حاوی مقداری ویتامین B6 ، اسید پانتوتنیک ، آهن و منیزیم است.


چگونه ساخته شده است

ریکوتا از کشک ساخته می شود که از تولید انواع دیگر پنیر در آن باقی مانده است. آب پنیر باید اسیدی باشد، یا با تحت تخمیر و یا از طریق استفاده از یک اسید، مانند آب لیمو، سرکه یا دوغ.


بسیاری از مارک های پنیر ریکوتا همچنین رنن را اضافه می کنند ، که یک ماده ضخیم کننده است که از آنزیم هایی که در معده پستانداران نشخوارکننده مانند گاوها یافت می شود ، ساخته شده است. بعد ، کشک گرم می شود و باعث انعقاد پروتئین ها و تشکیل کشک می شود.


این پنیرها سپس سفت و سرد می شوند و پنیر خامه ای و سفید رنگ تولید می کنند که بسیاری از ما آنقدر با آن آشنا هستیم.


تهیه پنیر ریکوتای خانگی بسیار آسان است و فقط به چند ماده ساده نیاز دارد. در حقیقت دستور العمل های زیادی در مورد چگونگی تهیه پنیر ریکوتا وجود دارد و اکثر آنها به شیر و اسید مانند آب کره یا آب لیمو احتیاج دارند.


فواید سلامتی

دلایل زیادی وجود دارد که شاید بخواهید این محصول لبنیاتی خوشمزه را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. در اینجا چند مورد از بهترین مزایای سلامتی ریکوتا آورده شده است.


1. سلامت استخوان را تقویت می کند

ریکوتا منبع عالی کلسیم ، ماده معدنی مهمی است که برای تشکیل و متابولیسم استخوان ها ضروری است. به اندازه کافی جالب ، تخمین زده می شود که حدود 99 درصد کلسیم موجود در بدن درست در استخوان ها و دندان ها یافت می شود ، جایی که با استحکام و یکپارچگی ساختاری بافت را فراهم می کند.


هر وعده از ریچوت نیز از نظر فسفر سرشار از مواد معدنی دیگر است که در سلامت استخوان نقش اساسی دارد. فسفر در بسیاری از کارکردهای مرتبط با سلامت استخوان نقش دارد ، اما به ویژه برای حفظ یکپارچگی استخوان و رشد اسکلت از اهمیت ویژه ای برخوردار است .


کمبود این ریز مغذی اساسی می تواند مواردی مانند نرم شدن استخوان ها ، ریزش استخوان و راکتی ایجاد کند.


2. از نظر پروتئین زیاد است

ریکوتا با پروتئین پر شده است و در حدود 14 گرم را در یک وعده (نیم لیوان) دارای پروتئین است بسیار مهم به جنبه های مختلف سلامت، از جمله رشد و توسعه، عملکرد سیستم ایمنی، قدرت عضلانی، و بیشتر.


کمبود پروتئین می تواند سلامتی را از بین ببرد و باعث عوارض جانبی آن شود - مانند ریزش مو ، گرسنگی ، رشد بی حس و ضعف ایمنی. جفت شدن ریکوتا با سایر غذاهای پروتئینی مانند گوشت ، ماهی ، مرغ یا حبوبات یک راه عالی برای اطمینان از برآورده کردن نیازهای روزانه شما است.


3. از کاهش وزن پشتیبانی می کند

با داشتن 216 کالری در یک فنجان پنیر ریکوتا ، این فرآورده لبنی خوشمزه علاوه بر داشتن یک رژیم غذایی کاهش وزن سالم ، فوق العاده ای را ایجاد می کند. علاوه بر کالری نسبتاً کم در کالری ، ریکوتا از نظر پروتئین نیز سرشار از پروتئین است و با داشتن 9 اسید آمینه ضروری که بدن شما به آن نیاز دارد ، افتخار دارد.


افزایش مقدار پروتئین شما می تواند روشی مؤثر برای تقویت کاهش وزن باشد. در مطالعه ای که در ژورنال آمریکایی Journal of Clinical Nutrition منتشر شده است ، افزایش پروتئین در رژیم غذایی به میزان 15 درصد منجر به کاهش قابل توجه در مصرف کالری ، وزن بدن و توده چربی در شرکت کنندگان در این مطالعه شد.


پروتئین همچنین می تواند سطح گرلین را کاهش دهد ، که هورمونی برای تحریک احساس گرسنگی است.


4- ممکن است فشار خون را پایین بیاورد

برخی مطالعات نشان داده اند که پروتئین آب پنیر مورد استفاده در تهیه پنیر ریکوتا می تواند به مدیریت فشار خون کمک کند. به عنوان مثال ، یک مطالعه در سال 2016 در خارج از انگلستان ، نشان داد که مکمل پروتئین آب پنیر به مدت هشت هفته ، فشار خون سیستولیک و دیاستولیک را کاهش داده و در عین حال باعث بهبود سایر نشانگرهای سلامت قلب می شود.


یک مطالعه دیگر در Science Science & Nutrition با یافته های مشابه ، گزارش داد که پروتئین آب پنیر باعث کاهش فشار خون سیستولیک در بزرگسالان با فشار خون قبل و خفیف یا فشار خون بالا می شود.


ریکوتا همچنین سرشار از فسفر است ، یک ماده مغذی اساسی که میزان فشار خون را تنظیم می کند. برخی تحقیقات نشان می دهد که افزایش مصرف فسفر به همراه سایر مواد معدنی مانند منیزیم و کلسیم می تواند به کاهش موثر فشار خون کمک کند.


نحوه استفاده از آن (دستور العمل های اضافی)

پنیر ریکوتا در بخش لبنیات بیشتر سوپر مارکت ها ، به طور معمول در کنار انواع دیگر پنیر موجود است. اگر بلافاصله پس از باز شدن در یخچال نگهداری شود ، می تواند حدود دو هفته ادامه یابد.


بسیاری از افراد نیز تعجب می کنند: آیا می توانید پنیر ریکوتا را یخ بزنید؟ اگرچه می تواند بر روی بافت تأثیر بگذارد ، اما می توانید ریوتوتا را تا دو ماه یخ بزنید.


ریکوتا خامه ای ، خوشمزه و آسان برای استفاده در انواع دستور العمل های مختلف پنیر ریکوتا است. با طعم غنی و بافت نرم ، به ویژه در شیرینی های شیرین یا شیرین عمل می کند و گسترش می یابد.


همچنین می تواند طعم کالاهای پخته شده و دسرها را از بین ببرد یا می توان آن را درون ظرف ها و سالادهای ماکارونی هم بزنید.


در اینجا چند دستور غذای خوشمزه و آسان با استفاده از پنیر ریکوتا آورده شده است:


دستور العمل پنیر ریکوتای معتبر

رشته فرنگی لیمو ریکوته کدو سبز

کلوچه های ریکوتای پخته شده مدیترانه ای

زغال اخته لیمو ریکووتا پارافیتس

نان تست ریکوتا اسفناج

جایگزین

پنیر کلم به دلیل عطر و طعم ملایم و بافت نرم و خامه ای جایگزین محبوب پنیر ریکوتا است. از آنجا که طعم پنیر ریکوتای مشابهی را فراهم می کند ، می توانید در بسیاری از ظروف به جای ریکوتا از جمله بسیاری از غذاهای پخش شده و پاستا مانند لازانیا نیز استفاده کنید.


بنابراین آیا ریکوتا یا پنیر کلوچه سالم تر است؟ تفاوت اصلی بین پنیر ریکوتا در مقابل پنیر از نظر تغذیه ای این است که تغذیه پنیر کلم حاوی مقدار کمتری چربی و کالری است ، و این امر گزینه خوبی برای افرادی که رژیم کم کالری دارند ، می باشد.


پنیر خامه ای به لطف طعم و بافت مشابه آن یکی دیگر از جایگزین های خوب پنیر ریکوتا است. از آنجا که پنیر خامه ای هم از شیر و هم از خامه تهیه می شود ، از نظر کالری کمی بالاتر است اما در دسر هایی مانند پنیر کیک ، کلوچه و شکلات های غذایی نیز به خوبی کار می کند.


همچنین می توانید ریچوتای تازه را برای سایر پنیرهای تازه در ظروف ماکارونی یا دسر معامله کنید. برخی از بهترین گزینه ها عبارتند از: پنیر بز تازه ، ماسکارپونه ، پانلر یا بلانکا.


برای کسانی که حساسیت به شیر یا لبنیات دارند ، حتی می توانید پنیر ریگوتای وگان خود را در خانه شلاق بزنید. به خصوص ، بادام زمینی می تواند در یک پردازنده مواد غذایی خیس شده و مخلوط شود تا از بافت بی نظیر ریکوتا ، بدون لبنیات ، تقلید کند.


همچنین می توانید مواد دیگری را برای تقویت این عطر اضافه کنید ، از جمله مخمرهای غذایی ، سیر ، پودر پیاز یا آب لیمو.


خطرات و عوارض جانبی

به خاطر داشته باشید که ریچوت حاوی لاکتوز ، نوعی قند شیر است که بسیاری از افراد قادر به هضم آن نیستند. اگر عدم تحمل لاکتوز هستید ، ممکن است بخواهید به جای آن انواع دیگر پنیر که لاکتوز کمتری دارند ، از جمله پنیرهای کهولت طبیعی مانند چدار ، سوئیس یا پارمزان انتخاب کنید.


كسانی كه به شیر حساسیت دارند یا رژیم غذایی بدون لبنیات را دنبال می كنند ، باید انواع پنیر را محدود كنند.


در مقایسه با انواع دیگر پنیر ، ریکوتا همچنین حاوی مقدار بیشتری کربوهیدرات در هر وعده است. اگرچه این ممکن است برای اکثر افراد تفاوت زیادی نداشته باشد ، به این معنی است که ممکن است تغذیه پنیر ریکوتا در کتو یا سایر رژیم های کم کربوهیدرات مناسب نباشد.


ریکوتا همچنین از نظر چربی اشباع بسیار غنی است ، نوعی چربی که در درجه اول در محصولات حیوانی مانند گوشت ، تخم مرغ و لبنیات وجود دارد. اگر چه تحقیقات نشان می دهد که چربی های اشباع شده است به طور مستقیم به بیماری های قلبی در ارتباط نیست، مصرف مقادیر بالا می تواند افزایش میزان کلسترول LDL بد در خون و می تواند به دیگر عوارض جانبی، گره خورده است از جمله تراکم استخوان کاهش یافته است.


بنابراین ، مهم است که میزان مصرف خود را تعدیل کرده و در کنار انواع دیگر چربی های سالم ، از جمله اسیدهای چرب تک و چند غیر اشباع ، لذت ببرید.


نتیجه

پنیر ریکوتا چیست؟ ریکوتا نوعی پنیر است که به دلیل طعم و بافت خاص آن شناخته شده است.

علاوه بر تأمین پروتئین مناسب در هر وعده ، تغذیه پنیر ریکوتا دارای کلسیم ، سلنیوم و فسفر نیز هست.

با تشکر از مشخصات تغذیه پنیر ریکوتا ، این ماده خوشمزه می تواند به تقویت سلامت استخوان ، افزایش وزن و کاهش فشار خون کمک کند.

بسیاری از دستور العمل های پنیر ریکوتا وجود دارد که از نظر سالم و خوشمزه از جمله سالاد ، اسپرد و ماکارونی هستند.

به دلیل شباهت های موجود بین کلوچه در برابر پنیر ، پنیر خامه ای و سایر انواع پنیر تازه ، چندین جایگزین نیز موجود است که می توان آنها را به راحتی در ظرف ها جابجا کرد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده