دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نحوه استفاده از فندق ساحره برای پاک کردن سریع پوست

نحوه استفاده از فندق ساحره برای پاک کردن سریع پوست

امروزه صدها محصول زیبایی مختلف در دسترس ما است - شستشوی آکنه ، تونر ، اسکراب و غیره - اما مردم قبل از وجود مواد شیمیایی تجاری قبل از وجود مواد شیمیایی تجاری برای کمک به بهبودی پوستشان از چه هزاران سال استفاده کردند؟ وقتی صحبت از مراقبت از پوست طبیعی صورت می گیرد ، یک گیاه دارویی با افتخار ، یک فندق جادوگر است که سرخپوستان آمریکایی برای مبارزه با تورم ، زخم ها و عفونت ها به آن اعتماد داشتند.


ممكن است هيچ گياهي براي پوست شما سودمند نباشد ، زيرا تحقيقات مزاياي بسياري از فندق جادوگران را نشان مي دهد.

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟


فندق جادوگر برای چیست؟

به لطف خاصیت قابض ، یکی از موثرترین داروهای طبیعی آکنه شناخته شده برای انسان است - و حتی به نظر می رسد که به محافظت در برابر سرطان پوست کمک می کند. مزایای دیگر شامل تاول به طور طبیعی کاهش، گزش حشرات، پیچک سمی، التهاب، بواسیر، دندان درد و خیلی بیشتر.


بنابراین اگر به کمک یک محصول طبیعی به دنبال پوست تمیز و سالم تری هستید ، بیشتر از فندق جادوگر نگاه نکنید.


جادوگر هازل چیست؟

گیاه فندق جادوگر (که دارای نام گونه ای Hamamelis virginiana است ) نوعی گیاه بومی شمال امریکا و عضو خانواده گیاه Hamamelidaceae است . گاهی اوقات به نام گل زمستان نیز گفته می شود ، پوست و برگ گیاه فندق جادوگر برای ایجاد قابض کننده پوست استفاده می شود  


آیا فندق جادوگر میکروب ها را می کشد؟

بله ، این محصول چند منظوره کاربردهای زیادی دارد ، از جمله کشتن باکتری هایی که می توانند در منافذ پوستی زندگی کنند. بهترین استفاده رایج برای مراقبت از پوست، است زیرا خواص آنتی اکسیدان و قابض قوی آن  گاهی می تواند به طور طبیعی آکنه، تاول ها، نیش حشرات، التهاب و ..... دیگر را کاهش دهد. همچنین می تواند در جلوگیری از آسیب سلولی که منجر به سرطان پوست می شود ، کمک کند ، ضمن اینکه از علائم پیری و تسریع در بهبودی جلوگیری می کند.


استفاده رایج از فندق افسونگر برای مراقبت از پوست می باشد، زیرا خواص قوی آنتی اکسیدانی زیادی دارد و رطوبت مناسب برای کشتن باکتری هایی را که در منافذ پوست زندگی می کنندرا نیز فراهم می کند. عنبر سائل موجب متوقف کردن آسیب های سلولی نیز می شود که می تواند منجر به سرطان پوست شود. روند پیری و چین و چروک را کاهش می دهد و به معالجه ی پوست سرعت می بخشد.


وقتی صحبت از محصولاتی است که شما مستقیماً روی پوست خود اعمال می کنید ، همیشه می خواهید سطح بدن خود را مانند داخل بدن درمان کنید: از هر چه بیشتر مواد شیمیایی و سموم خودداری کنید. فندق جادوگر مزایایی نسبت به سایر محصولات زیبایی دارد زیرا کاملاً طبیعی و عاری از آلاینده های محیطی ، مواد تحریک کننده ، عطرهای جعلی و سایر آلاینده ها است.


چطور فندق جادوگر می تواند خیلی این کار را انجام دهد؟ مقادیر بالای ترمیم کننده مواد فعال باعث کاهش التهاب ، آسیب سلولی و تورم می شود و در عین حال باعث تسکین زخم ها نیز می شود.


گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

پوست ، شاخه ها و برگ های گیاه برای استخراج ترکیبات فعال به نام های پلی فنول و تانن ها استفاده می شود. سپس آنها را به الکل یا آب اضافه می کنند تا محصولی غلیظ به نام آب فندق جادوگر ، آب هماملیس یا عصاره فندق جادویی مقطر تهیه کنند.

تانن ها مسئول ساخت عصاره فندق جادوگر قابض طبیعی هستند ، زیرا روغن اضافی آن را از پوست خارج می کنند. به همین دلیل فندق جادوگر یکی از محبوب ترین روش های درمان آکنه طبیعی در سراسر جهان است و در ده ها ژل درمان بدون نسخه ، شستشو و لوسیون استفاده می شود. مطالعات همچنین نشان می دهد که از تانن های موجود در فندق جادوگر برای تهیه آنتی ویروس های گیاهی مانند مقابله با آنفولانزا و سایر بیماری ها می توان استفاده کرد.

علاوه بر تانن ها ، فندق جادوگر دارای ترکیباتی به نام "استرهای گالات" است که شامل پروانتوسیانیدین هایی است که دارای اثر ضد ویروسی ، تانن های قابل هیدرولیز (قندهای گالیله شده) و متیل گالات هستند.

عصاره فندق جادوگر پلی فنولیک به حساب می آید و نشان داده شده است که به مهار تکثیر سلولی در سلول های سرطانی انسان کمک می کند. مطالعات نشان می دهد که این ماده قادر به متوقف کردن چرخه سلولی جهش یافته و القاء آپوپتوز (مرگ سلولهای خطرناک) است.

از آنجا که فندق جادوگر یک آنتی اکسیدان طبیعی و ضد التهاب است ، به عنوان "محافظ رادیکال آزاد" موثر است. این بدان معنی است که به محافظت در برابر آسیب DNA و رشد تومور کمک می کند. استرس اکسیداتیو و آسیب های رادیکال آزاد به مرور زمان از قرار گرفتن در معرض چیزهایی مانند نور UV ، آلودگی ، رژیم غذایی ضعیف ، استرس و غیره ایجاد می شود. گیاهانی مانند فندق جادوگر که دارای پلی فنول زیاد است از همان نوع استفاده شده برای ایجاد مکمل های غذایی ضد پیری است که با محافظت از سلول ها باعث پیشرفت بیماری می شود.


10 مورد برتر و مزایای سلامتی

از فندق جادوگر قرنهاست که برای کمک به درمان طبیعی و پیشگیری از آن استفاده می شود:


آکنه

زخمهای پوستی

کبودی

قرمزی و تورم

موهای رشد یافته

پسوریازیس یا اگزما

پوست چرب

تعریق زیاد

رگهای واریسی

پوست ترک خورده یا تاول زده شده

نیش حشرات

پیچک سمی

پوست سر تحریک شده

آفتاب سوختگی و ملانوما

تیغ سوختن

التهاب غشای مخاطی

بواسیر

عکس العمل های آلرژیتیک

مطالعات اخیر حتی نشان می دهد که تانن های موجود در فندق جادوگر ممکن است یک عمل محافظتی علیه سلول های سرطانی روده بزرگ انجام دهند.

پوست بزرگترین و آسیب پذیرترین ارگان ما است ، بنابراین می تواند از تمام حمایتی که می تواند استفاده کند. پوست مانع طبیعی ما برای دنیای خارج است و از محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش ، مواد شیمیایی موجود در مواد غذایی ، باکتریها و میکروبهای دیگر و آلاینده های محیطی در اختیار ما قرار می دهد.

تمام "استرسهایی" که بدن ما هر روز با آن روبرو می شود ، از نظر داخلی و خارجی ، روی پوست ما به شکل پیری ، چرکی ، عفونت ، التهاب و حساسیت ظاهر می شود. به همین دلیل ما برای کمک به مهار سلولهای ملتهب و بیمار به خوردن و استفاده از آنتی اکسیدان های طبیعی و ضد التهابات متکی هستیم .


گیاهان دارویی گیاهی برای اختلالات پوستی هزاران سال است که مورد استفاده قرار می گیرند ، و امروزه بسیاری از گیاهان سنتی دوباره تولید می شوند ، مورد مطالعه گسترده قرار می گیرند و تجدید محبوبیت را تجربه می كنند زیرا بسیاری از درمان های شیمیایی همیشه كار نمی كنند و عوارض جانبی خشن ندارند.


همانطور که نویسندگان کتاب " گیاهان دارویی: جنبه های بیومولکولی و کلینیکی " خاطرنشان می کنند ، بیشتر و بیشتر افراد به دلایل زیر به استفاده از گیاهان می پردازند: عوارض جانبی داروهای شیمیایی ، که می خواهند به طبیعت برگردند ، بخشی هستند. انقلاب سبز ، و مایل به استفاده از محصولات ارگانیک و ایمن تر است.


1. آکنه را کاهش می دهد

فندق جادوگر برای آکنه چه می کند؟

به عنوان یک درمان خانگی طبیعی برای آکنه ، استفاده از فندق جادوگر روی پوستهای مستعد به آکنه می تواند به کند شدن رشد باکتریها و کاهش التهاب ، قرمزی ، روغنی و خونریزی کمک کند.


آیا می توانید صورت خود را با فندق جادوگر تمیز کنید؟

بله ، از آنجایی که یک پاک کننده طبیعی است ، می تواند رشد باکتری ها روی پوست را کاهش داده و زمان لازم برای بهبود عفونت ها یا زخم ها را تسریع کند.


فایده دیگر پوست حساس این است که ظاهر منافذ را کاهش می دهد (اگرچه هیچ محصولی در واقع نمی تواند منافذ منافذ باشد) و به جلوگیری از تولید بیش از حد روغن ، تعریق و رشد جوش های سرسیاه یا سرهای سفید کمک می کند ، که می تواند به شکستن و وسوسه کردن انتخاب شما کمک کند. پوست. برای کاهش شدت لکه های ایجاد شده در زیر پوست و جلوگیری از جوش های سر سیاه ناشی از ایجاد سبوم خشک در منافذ ، می توانید از محصولات آکنه تحریک کننده استفاده کرده و به فندق جادوگر متوسل شوید.


چه مدت فندق جادوگر برای پاک کردن آکنه طول می کشد؟

بستگی به این دارد که آکنه های فرد چقدر شدید است. ممکن است فقط در طی چند روز یا چندین هفته طول بکشد. 

آیا فندق جادوگر از شر زخم های آکنه خلاص می شود؟

به دلیل خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی می تواند به شما کمک کند. استفاده از بعضی از موارد در صورتی که از قبل آکنه خود را برداشتید ، می تواند باعث متوقف شدن تورم و قرمزی شود. همچنین می تواند علائم تحریکات گذشته را مهار کرده و با عفونت های پوستی که ممکن است در اثر چیدن باشد مقابله کند.


2. علائم پیری و خسارت ناشی از قرار گرفتن در معرض آفتاب را می جنگد

فندق جادوگر چه چیزی را بر چهره شما می گذارد؟ آیا فندق جادوگر لکه های تیره را محو می کند؟ آیا می توان پوست را محکم کرد؟

اگر به دنبال یک روش طبیعی برای محکم کردن پوست و کاهش سرعت علائم پیری مانند زخم ها ، قرمزی ، تغییر رنگ ، خشکی و پف اطراف چشم هستید ، به دنبال فندق جادوگری نباشید. به دلیل داشتن پلی فنول های محافظ و آنتی اکسیدان های تانین ، پوست را محکم می کند و در برابر سرطان پوست ، ملانوما و سایر آسیب های ناشی از اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند . اینها تکثیر سلولهای ملانوم را مهار می کند و به محافظت از سلولهای سالم پوست در سنین بالاتر کمک می کند.


از آن استفاده کنید تا پوست خود را از تحریک محصولات شیمیایی که می توانند تولید روغن را تغییر داده و خشکی را افزایش دهند ، دور نگه دارید. نشان داده شده است که فندق جادوگر به خوبی در محافظت از کلاژن و خاصیت ارتجاعی پوست و همچنین بسیاری از محصولات زیبایی تجاری کمک می کند. خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی آن ، آن را راهی عالی برای حفظ خاصیت ارتجاعی پوست ، صرفه جویی در چهره شما و کمک به مقابله با تأثیرات استرس محیطی بر روی پوست شما می کند. و از آنجا که استفاده از فندق جادوگر برای منافذ شما کمک می کند تا کوچکتر به نظر برسند ، این باعث می شود پوست شما یکدست تر ظاهر شود.


3. نیش حشرات را درمان می کند

بسیاری از مواد دافع اشکال و محصولات تجاری مورد استفاده برای درمان نیش حشرات حاوی فندق جادوگر هستند. نمی دانید چگونه از شر نیش پشه خلاص شوید؟ مردم برای کاهش اثرات نیش های اشکال مانند درد و تورم ناشی از نیش ، حساسیت و سوزش به سمت فندق جادوگر روی می آورند.


مطالعات خاص نشان داده اند که استفاده از کرم فندق جادوگر برای تحریکات پوستی می تواند علائم را به خوبی و همچنین کرم های شیمیایی مصنوعی ، از جمله دککسپانول ، که اغلب برای مقابله با سوزش های پوستی در کودکان استفاده می شود ، مهار کند. همچنین می توان از این ماده برای کمک به سرعت بخشیدن به زخم های درمانی یا بریدگی جزئی استفاده کرد زیرا عصاره فندق جادوگر حاوی الکل ایزوپروپیل است که یکی دیگر از مواد ضد عفونی کننده طبیعی است که باکتری ها را از بین می برد و به جلوگیری از عفونت کمک می کند.


4- مو را تمیز کرده و از پوست سر محافظت می کند

از فندق جادوگر روی موهای خود استفاده کنید تا به رشد روغن کمک کنید. این باعث می شود موهای شما براق تر ، سالم تر و حجیم تر شود. همچنین برای از بین بردن بوی مو ، کمک به پوست سر تحریک شده یا تسریع در بهبود هرگونه نیش یا آکنه در پایه گردن در هنگام مستعد بودن عرق نیز بسیار عالی است.


یک مطالعه انجام شده توسط مرکز پوست و بیماری در زوریخ ، سوئیس ، نشان داد که شامپو حاوی عصاره فندق جادوگر به تسکین مچ پا ، قرمزی ، خارش و التهاب بیماران کمک می کند. پس از آزمایش اثرات فندق جادوگر بر روی 1،373 بیمار ، درصد از بیماران بهبود علائم و تحمل بهتر محصولات دیگر مو را گزارش دادند.


5- از موهای زائد و بثورات جلوگیری می کند

بعد از تراشیدن ، می توانید هر قسمت از بدن فندق جادوگری را اعمال کنید تا خونریزی حاصل از لک ها یا بریدگی ها کند شود ، از رشد باکتری ها و عفونت ها در فولیکول های مو جلوگیری شود ، سوزش تیغ را تسکین دهد و از شکل گیری موهای زائد جلوگیری کند. برخی افراد همچنین دوست دارند از تونر به همراه سایر روغنهای اساسی شفابخش بعد از اپیلاسیون برای کاهش درد ، تورم و خونریزی استفاده کنند.


6. از بروز عفونت های گوش جلوگیری می کند

از آنجا که فندق جادوگر یک ضد باکتری مؤثر است ، و "گوش شناگر" یا سایر عفونت های گوش معمولاً در اثر عفونت های باکتریایی ایجاد می شوند ، این یک روش طبیعی برای درمان تحریکات درون کانال گوش است. فندق جادوگر به پاکسازی رشد باکتری ها و عفونت های داخل گوش کمک می کند.روغن ، چرک و عرق اضافی را خشک کنید. شکستن موم. و حتی بو را از بین ببرید برای تمیز کردن قسمت بیرونی گوش ها ، چند قطره را روی یک سواب بمالید و اطراف گوش های آن را مالش دهید.


7. یک گلو درد را تسکین می دهد

بعضی از افراد دوست دارند نوشیدن چای فندق جادوگر (نه آب فندق جادوگر یا نوشیدنی ساخته شده با عصاره ، که حاوی الکل ایزوپروپیل است) را برای تسکین یک گلو تحریک شده ، آلوده یا گلودرد. خواص قابض طبیعی آن را برای مقابله با بیماری هایی که بر گلو تأثیر می گذارد مفید است ، در حالی که خاصیت تسکین دهنده آن باعث کاهش درد و ناراحتی ناشی از سرفه ، گلودرد ، گلو درد ، عفونت سینوسی ، لوزه یا سایر مشکلات گلو می شود.


8. متوقف کردن حیوانات بو و نیش های اشکالات

فندق جادوگر می تواند مانع از تشکیل باکتری های اضافی روی سطح پوست حیوان خانگی شما از جمله زخم ها یا نیش شود که می تواند به بو منجر شود. برای حیوانات اهلی تحریک کننده نیست ، با دفع پشه ها و سایر حشرات از جلوگیری از گزش آنها در جلوگیری از بروز اشکالات جلوگیری می کند ، می تواند خارش یا خونریزی را کند کند و به پاکسازی پوست آنها کمک کند.


9. بواسیر را درمان می کند

فندق جادوگر همچنین به عنوان داروی خانگی بواسیر عمل می کند. می توانید برای کاهش درد و التهاب ناشی از بواسیر ناراحت کننده ، آب فندق جادوگر را بر روی پوست بمالید . برای رفع خارش ، سوزش ، خونریزی و سوزش از بواسیر نیز مفید است.


10. از دهان ، لب و لثه شما محافظت می کند

اگر تاول روی لب ، گونه های داخلی یا لثه دارید ، برای تسریع در بهبود و خلاص شدن از درد و تورم به فندق جادوگر متوسل شوید. آن را بی خطر اعمال عصاره به داخل دهان خود را به کم کردن سرعت خونریزی، تاول، زخم، بوی بوی بد دهان و عفونت لثه، به ویژه هنگامی که با سایر روغن های شفا مانند روغن نارگیل یا روغن نعناع ترکیب شده است.


فندق جادوگر همچنین به تسکین درد دندان درد یا دندان دندان در نوزادان ، جلوگیری از عفونت بعد از عمل جراحی دهان ، و مبارزه با خونریزی و التهاب از زخم دهان کمک می کند.


نحوه استفاده ایمن (دوز و آماده سازی)

جادوگران هازل را از کجا بخریم

به دنبال فندق جادوگر در داروخانه ها ، فروشگاه های مواد غذایی سالم ، فروشگاه هایی باشید که محصولات زیبایی و یا بصورت آنلاین می فروشند. عصاره حاصل از گیاه جادوگر جادوگر می تواند به صورت موضعی (بر روی سطح پوست) استفاده شود یا درست مانند دارو از داخل آن گرفته شود. بسته به نحوه استفاده از فندق جادوگر ، می تواند به شما در جلوگیری از مدیریت شرایط پوستی مانند آکنه و قرمزی پوست یا انواع دیگر مواردی مانند اسهال ، سرماخوردگی ، کولیت مخاطی ، استفراغ ، سرفه ، آنفولانزا و… کمک کند.


معروف ترین روش برای استفاده از عصاره فندق جادوگر رقیق کردن آن با روغن حامل (مانند روغن نارگیل یا روغن جوجوبا) و سپس آن را مستقیماً روی پوست بمالید ، چه به عنوان سرم ، لوسیون ، تونر یا شستشوی صورت خانگی. پزشکان و پزشکان شفابخش ، آن را برای خارش ، درد ، قرمزی ، تورم (التهاب) و سایر زخم ها حتی برای مبتلایان به حساسیت به اکثر درمانهای موضعی توصیه می کنند.


اما فواید فندق جادوگر فقط به پوست محدود نمی شود. همچنین دارای آنتی اکسیدان قابل توجهی است و خاصیت ضد باکتریایی دارد ، به این معنی که می تواند با علائم ناشی از انواع بیماری ها مبارزه کند. به همین دلیل از آن برای تسکین دهنده گلودرد ، درد دندان ، سرفه ، بواسیر ، عفونت گوش و آلرژی استفاده می شود.


چه باید در جادوگر هازل جستجو کرد

محصولات فندق جادوگری شامل آب هماملیس ، عصاره فندق جادویی مقطر و چای فندق جادوگر است. در حالت ایده آل می خواهید حتماً یک فندق جادویی خالص ارگانیک خریداری کنید. همچنین مهم است که همیشه بررسی کنید که برچسب مواد تشکیل دهنده ، به دنبال نام صحیح گونه ها: Hamamelis virginiana.


برای پوست های حساس یا خشک ، ممکن است بخواهید از آب فندق جادوگر غیر الکلی روی عصاره استفاده کنید ، زیرا الکل می تواند به خشکی و زخم اضافه کند.


به گفته کارگروه محیط زیست ، به دلیل اثربخشی آن ، امروز عصاره فندق جادوگر را به انواع محصولات زیبایی و دارویی بدون نسخه اضافه می کنید ، مانند:


سرم ضد پیری

کرم تراشیدن و بعدازظهرها

دافع اشکال

درمان ناخن

محصولات بواسیر

شامپو و نرم کننده

ضد آفتاب

آرایش مانند رژ لب و سرخ شدن

کرم پوشک

ضد عرق ها

و خیلی های دیگر

نکات جادوگر هازل و توصیه های دوز

چند بار می توانید از فندق جادوگر بر روی صورت و پوست خود استفاده کنید؟ در مورد مصرف داخل آن چه می کنید؟


تا زمانی که پوست شما خیلی خشک یا تحریک نشود ، استفاده روزانه از فندق جادوگر به صورت موضعی برای اکثر افراد بی خطر است. تونر ، پد ، ژل ، عصاره ، پماد و غیره را می توان در صورت نیاز مستقیماً چندین بار در روز بر روی پوست خود بمالید. مصرف روزانه سه تا چهار قاشق چایخوری جوش شیرین از طریق دهان معمولاً بی خطر است ، اگرچه این ممکن است باعث ناراحتی معده در برخی افراد شود.


برای درمان آکنه - به جای باز کردن جوش و وخیم تر شدن مشکل ، چند قطره فندق جادوگر را مستقیماً بر روی پوست قرار دهید در هر کجا که متوجه شکل گیری زیتون شوید یا جایی که آکنه تمایل به بیرون آمدن دارد. حتی در ترکیب با سایر ضد باکتریها مانند روغن درخت چای ، روغن نارگیل یا سرکه سیب حتی موثرتر است . مضراب جادوگر داب را روی پوست خود با یک توپ نخی تمیز یا لنت های پنبه ای تا چند بار در روز در هر مکانی که تحریک کرده اید شروع کنید ، به آرامی شروع کنید و به پوست خود زمان دهید تا تنظیم شود.


برای مقابله با علائم پیری - به راحتی می توانید فندق افسون گر را با روغن ویتامین E و سایر مواد طبیعی مخلوط کنید تا سرم خانگی ضد پیری خود را تهیه کنید . سپس آن را بر روی پوست های بدون رنگ ، کبودی ها ، علائم قدیمی آکنه و نیش بزنید تا به محو شدن ظاهر و آسیب های معکوس برسد. آنرا با سایر روغنهای محافظت کننده پوست مانند گلهای پرتوی گل شب ، منعقد کننده و روغن درخت چای ترکیب کنید تا حتی به نتایج بهتر برسید.

برای کاهش پف چشم و التهاب چشم - قبل از خواب فندق رقیق ساحره را روی ناحیه اطراف چشم بمالید ، مراقب باشید که هیچ مشکلی در چشم ایجاد نشود.


برای جلوگیری از ایجاد واریس - فندق جادوگر را به پارچه یا سواب اضافه کنید و در هر کجا که می بینید کبودی و ایجاد رگها دیده می شود ، آن را به پوست مالش دهید.


برای تمیز کردن موهایتان بدون اینکه خشک شود - چندین قطره به شامپو اضافه کنید یا موهای خود را با استفاده از روغن نارگیل ، روغن آرگان ، فندق جادوگر و سایر روغنهای اساسی مانند تمیز کننده روغن لیمو یا پرتقال بشویید.


برای ایجاد یک درمان طبیعی عفونت گوش - عصاره فندق جادوگر را به قطره چشمی چشم اضافه کنید تا چندین بار در روز چند قطره داخل گوش قرار دهید.


برای درمان گلودرد -  یا روزانه یک یا سه فنجان چای فندق جادوگر بنوشید ، یا فندق جادوگر خالص (عاری از الکل) را به یک مخلوط چای با عسل اضافه کنید تا یک گلو ملتهب شود.


برای درمان بواسیر - بیشتر متخصصان توصیه می کنند حداکثر شش بار در روز از پوست فندق ( عصاره مایع هماملیس رقیق شده با آب) بر روی پوست تحریک شده یا بعد از هر حرکت روده استفاده کنید.


برای سلامت دندان - یک راه آسان برای استفاده از فندق جادوگر برای محافظت از دهان شما ، اضافه کردن مقداری به خمیر دندان پروبیوتیکی خانگی من است . همچنین می توانید از یک قاشق چایخوری چای فندق جادوگر با چند قطره روغن زمستانی ، میخک و روغن میر به عنوان دهانشویه استفاده کنید.


اقدامات احتیاطی و عوارض جانبی

آیا فندق جادوگر برای پوست شما همیشه بد است؟

بیشتر بزرگسالان و کودکان در استفاده از فندق جادوگر روی پوست خود به خوبی واکنش نشان می دهند و عوارض جانبی را تجربه نمی کنند. اما همیشه فرصتی برای واکنش آلرژیک یا تحریکات دیگر وجود دارد ، به خصوص اگر پوست حساسی دارید و زمان زیادی را در آفتاب می گذرانید.


آیا فندق جادوگر قبل از بهتر شدن آکنه بدتر می شود؟

در صورت زیاده روی آن ممکن است. اگر بیش از حد از فندق جادوگری استفاده می کنید ، ممکن است باعث خشکی پوست شود ، بنابراین لزوماً بیشتر بهتر نیست. خشکی منجر به سوزش پوست می شود و می تواند باعث تولید روغن مجدد شود که ممکن است باعث ایجاد شکستگی شود. انتخاب یک محصول فندق جادوگر بدون الکل می تواند به محدود کردن خشکی کمک کند.


برای اینکه در جای ایمن باشید ، ابتدا یک تست وصله پوستی را انجام دهید ، مقدار کمی از پوست را روی بازو یا پا بمالید تا مطمئن شوید که واکنش بدی ندارید. در صورت بروز هرگونه علائم واکنش آلرژیک جدی از جمله بثورات پوستی ، خارش / تورم (به خصوص صورت / زبان / گلو) ، سرگیجه شدید ، مشکل در تنفس ، تورم و غیره بلافاصله از محصول استفاده کنید.


هنگام استفاده از آن در داخل کشور ، برای اکثر افراد بی خطر تلقی می شود ، اگرچه این بیماری باعث ایجاد سوء هاضمه جزئی ، تهوع / استفراغ یا معده ناراحت کننده در برخی افراد است.


دوز خود را پایین نگه دارید ، و همیشه از دستورالعمل ها پیروی کنید زیرا مصرف برخی از دوزهای زیاد در برخی موارد نادر با مشکلات کبدی مرتبط بوده است. دلیل نگرانی در مورد مصرف دوزهای زیاد فندق جادوگر در داخل این است که حاوی ماده شیمیایی به نام سافرول است که ممکن است دارای اثرات سرطان زا باشد. در حالی که سارافول فقط در مقادیر کمی از فندق جادوگر یافت می شود ، در صورت مصرف در مقادیر بالاتر به عنوان " ماده ای که احتمالاً برای انسان سرطان زا است " در نظر گرفته می شود . برخی از مطالعات نشان داده اند که به دنبال خوردن سافرول ، علائم می تواند شامل استفراغ ، لکنت ، سرگیجه و رنگ پریدگی باشد ، اگرچه این بسیار نادر است و به طور معمول حدود یک تا دو ساعت ادامه دارد.


افکار نهایی

فندق جادوگر ( hamamelis virginiana ) یک محصول طبیعی برای مراقبت از پوست و قابض است که اغلب به عنوان داروی موضعی مورد استفاده قرار می گیرد. کاربردهای آن شامل درمان مشکلاتی مانند آکنه ، التهاب ، عفونت ، نیش ، قرمزی ، روغنی ، موهای زائد ، سوختگی ، منافذ بزرگ و ... می باشد.


فندق جادوگر فواید زیادی دارد. این به منظور کمک به مبارزه با باکتری ها در داخل و روی پوست کمک می کند زیرا حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی و ضد باکتریایی ، از جمله تانن ها ، پرونتوسیانیدین ها و فنل ها است.


دلایل استفاده از آن برای موهای شما شامل تمیز کردن آن ، حجم بیشتر به آن و کمک به آن درخشندگی تر است. همچنین می تواند از نظر داخلی به عنوان دارویی برای درمان مواردی مانند بواسیر ، عفونت گوش ، گلو درد و ... استفاده شود.


اگرچه این بیماری بسیار بی خطر است ، عوارض جانبی احتمالی فندق جادوگری شامل خشکی پوست ، یک واکنش آلرژیک ، معده ناراحت هنگام مصرف داخلی و مشکلات مرتبط با کبد درصورت مصرف در مقادیر زیاد است.

draxe.com

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده