خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» مزایای سوپرفروت ابر میوه مادر طبیعت

مزایای سوپرفروت ابر میوه مادر طبیعت

مزایای زغال اخته برای سلامتی چیست؟

قره قاط یکی از میوه های برتر مادر طبیعت است! قره قاط با داشتن مواد مغذی قدرتمند و فواید بهداشتی کاملاً مستند،میتواند نقش مهمی در رژیم غذایی متعادل و سبک زندگی سالم داشته باشد. سلامت قره قاط از مزرعه آغاز می شود.

فواید سلامتی

تحقیقات نشان می دهد چندین عنصر قدرتمند در قره قاط وجود دارد که با انواع مزایای سلامتی مرتبط هستند.قره قاط علاوه بر اینکه به مصرف کنندگان در تأمین میزان توصیه شده مصرف روزانه میوه خود کمک می کند،برای سلامت کل بدن شما کار می کند و می تواند از سلامت دستگاه های ادراری ، معده دهان و قلب پشتیبانی کند.قره قاط نه تنها خوشمزه است بلکه دارای یک نوع مزایای شگفت آور برای سلامتی است. 

سلامت قلب

تعداد فزاینده ای از مطالعات علمی در حال ظهور در حال بررسی این موضوع هستند که آیا قره قاط ممکن است از عملکرد عروقی پشتیبانی کند یا اینکه به دلیل تراکم بالای پلی فنل های قره قاط ، یک دفاع طبیعی در برابر عوامل خطر مرتبط با بیماری های قلبی عروقی ارائه می دهد. قره قاط حاوی غلظت بیشتری پلی فنول نسبت به میوه های پرمصرف است و بنابراین ، تحقیقات نشان می دهد که قره قاط ممکن است به گردش خون ، بهبود فشار خون و حفظ سلامت قلب و عروق کمک کند.

با توجه به این فواید سلامتی ، مشخص است که چرا قره قاط لقب خود را به عنوان Superfruit کسب کرده است. 

سلامت دستگاه ادراری

ارتباط بین زغال اخته و پیشگیری از عفونت های دستگاه ادراری (UTIs) کاملاً شناخته شده است تحقیقات نشان داده است که خواص ضد چسب زغال اخته از سلامت دستگاه ادراری پشتیبانی می کند. پلی فنول های موجود در قره قاط ، به ویژه نوع منحصر به فرد پروآنتوسیانیدین ها (PAC) ، به جلوگیری از چسبیدن باکتری ها ، که منجر به ارتقا promoting سلامت دستگاه ادراری می شود ، کمک می کند. این امر به پاکسازی و تصفیه بدن کمک می کند و خطر عود عفونت های ادراری را کاهش می دهد.

تحقیقات نشان می دهد نوشیدن روزانه کوکتل آب کرن بری می تواند به حفظ سلامت دستگاه ادراری کمک کرده و به کاهش عود عفونت های ادراری کمک کند. علاوه بر این ، می توانید از محصولات متنوع دیگری از جمله آب کرنبری 100٪ خالص و مکمل های جویدنی کرن بری + سلامتی برای سلامت دستگاه ادراری بهره مند شوید. جایزه اضافه شد؟ برخلاف کالری خالی که ممکن است از سایر نوشیدنی ها و محصولات دریافت کنید ، این محصولات حاوی اجزایی هستند که مزایای منحصر به فردی برای سلامتی دارند که فقط می توانید از قره قاط دریافت کنید.

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

معده و سلامت دهان و دندان

تحقیقات فعلی نشان می دهد این اثر ضد باکتری زغال اخته ممکن است برای سلامت معده و دهان فوایدی داشته باشد ، اما تحقیقات بیشتری لازم است. پلی فنول های موجود در قره قاط ممکن است به منظور کاهش سلامت کلی به کاهش باکتری های بد معده و دهان کمک کنند.

آنتی اکسیدان ها چیست؟

آنتی اکسیدان ها یکی از آن واژه های سالم است که احتمالاً قبلاً شنیده اید ، اما ممکن است معنای آن را به طور کامل درک نکنید. آنتی اکسیدان ها چیست؟

آنتی اکسیدان ها ترکیباتی هستند که در غذاهای گیاهی مانند میوه ها ، سبزیجات ، قهوه ، چای ، شراب و شکلات یافت می شوند. آنتی اکسیدان ها به جلوگیری یا متوقف شدن آسیب سلول کمک می کنند.

میوه و سبزیجات منبع عالی آنتی اکسیدان های پلی فنول را فراهم می کنند. قره قاط یکی از بهترین مواد غذایی غنی از آنتی اکسیدان است که بیش از سایر غذاهای فوق العاده - از جمله گلابی ، انگور ، سیب و توت فرنگی - حاوی آن است.

تراکم مواد مغذی

دستورالعمل های غذایی 2015-2020 برای آمریکایی ها توصیه می کند انواع غذاهای غنی از مواد مغذی را از جمله میوه ها در رژیم غذایی خود بگنجانید. در واقع ، USDA توصیه می کند که مصرف کنندگان روزانه حداکثر 2 فنجان میوه بخورند.

محصولات کرن بری می توانند به مشتریان کمک کنند تا این توصیه های روزانه مصرف میوه را برآورده کنند. قره قاط حاوی ویتامین ها و مواد معدنی ضروری ، فیبر غذایی و سایر ترکیبات طبیعی است که ممکن است فواید بالقوه سلامتی داشته باشد. به عنوان مثال ، هر ¼ فنجان وعده Cranberry خشک یک فنجان میوه فراهم می کند و منبع خوبی از فیبر است محصولات دیگر نیز می توانند کمک کنند

عملکرد آمریکایی ها چطور است؟

عملکرد آمریکایی ها در رابطه با تحقق توصیه های میوه خوری چگونه است؟ بسیاری از کودکان (1-8 سال) مصرف توصیه شده برای دریافت میوه را دارند ، با این حال ، بسیاری از کودکان بزرگتر و بزرگترها این کار را نمی کنند. دختران نوجوان (14 تا 18 سال) و مردان و زنان بزرگسال به طور کلی مصرف میوه کمتری دارند که زیر توصیه ها است.

بر اساس این داده ها ، باید به سمت مصرف بیشتر میوه ها سوق یابد. بیشتر آمریکایی ها از مصرف میوه های غنی از مواد مغذی بیشتر مانند قره قاط بهره مند می شوند ، که کمک زیادی به آنها می کند تا توصیه های روزانه میوه را دریافت کنند.

محتوای کم قند و طعم ترش

محصولات کرن بری معمولاً برای لذت بردن از مصرف کننده شیرین می شوند زیرا برخلاف سایر توت ها قره قاط به طور طبیعی دارای قند کم و اسیدیته زیادی است و باعث می شود آن کاملاً ترش شود. در دستورالعمل های رژیم غذایی ، جایی برای آمریکایی ها وجود دارد که مقادیر محدودی از قندهای اضافه شده را در الگوی غذایی خود بگنجانند ، از جمله برای بهبود طعم پذیری برخی از غذاهای غنی از مواد مغذی ، مانند میوه ها و سبزیجاتی که به طور طبیعی ترش هستند (به عنوان مثال ، قره قاط) و ریواس) بنابراین ، اگرچه برخی از محصولات زغال اخته ممکن است حاوی شکر اضافه شده باشند ، اما هنوز هم می توانند بخشی از یک رژیم غذایی سالم باشند.

به عنوان مثال ، مقدار کل قند موجود در زغال اخته خشک کمتر یا مشابه سایر میوه های خشک است که ذاتاً محتوای قند بیشتری دارند.

همچنین ، کوکتل آب کرن بری را در نظر بگیرید. در حالی که کوکتل آب کرن بری دارای قند و کالری کمتری در مقایسه با سایر آب میوه های معمول است ، برخی ممکن است به دلیل شکر اضافه شده آن را ناسالم بدانند. با این حال ، این دیدگاه قادر به در نظر گرفتن تراکم مواد مغذی قره قاط و مقدار طبیعی قند کم نیست.

کمبود قند موجود در طبیعت همچنین به زغال اخته این مزیت را می دهد که میوه ای متنوع تر باشد برای مقایسه ، قره قاط فقط 4 گرم قند در هر فنجان دارد. از طرف دیگر ، انگور 23 گرم ، انار 24 گرم و سیب 13 گرم دارد. با توجه به ماهیت منحصر به فرد ، می توان از قره قاط به روش های مختلف لذت برد و از آنها در دستور العمل ها استفاده کرد ، به مصرف کننده این امکان را می دهد تا بسته به کام فرد و نیازهای غذایی خود تصمیم بگیرد که چه مقدار قند اضافه کند.

فیبر

قره قاط ویتامین ها و مواد معدنی و همچنین فیبر غذایی را تأمین می کند. قره قاط خشک یک میان وعده مفیداست که به طور طبیعی فاقد چربی ، فاقد کلسترول و منبع خوبی از فیبر است. قند قره قاط خشک کاهش یافته با 10 گرم فیبر غذایی در هر وعده فنجان منبع عالی فیبر است.

فواید پری بیوتیک ها

در سال های اخیر ، احتمالاً چندین بار اصطلاحات پری بیوتیک و پروبیوتیک را شنیده اید. اگر هنوز از معنی آنها مطمئن نیستید ، ایده اصلی این است که از پروبیوتیک ها و پروبیوتیک ها می توان برای متعادل نگه داشتن باکتری های خوب روده استفاده کرد.

پروبیوتیک ها یا باکتری های مفید به عنوان پشتیبانی نهایی از سیستم ایمنی و گوارشی مورد ستایش قرار گرفته اند،با این حال ، پروبیوتیک ها بدون داروهای پری بیوتیک موثر نیستند. پری بیوتیک ها مواد غذایی هستند که پروبیوتیکهای مصرف شده و باکتری های خوب را در روده شما سوخت می کنند.

فیبرهای پری بیوتیک در غذاهایی مانند قره قاط ، موز ، پیاز ، سیر ، پوست سیب و بسیاری دیگر یافت میشود. فیبرهای پری بیوتیک از روده کوچک هضم نشده عبور کرده و با رسیدن به روده بزرگ به وسیله باکتریهای روده تخمیر می شوند. این فیبرهای پری بیوتیک باعث تغذیه و تحریک رشد باکتری های خوب روده ما می شوند و با سلامتی بهتر در ارتباط هستند.

یک مطالعه آزمایشگاهی جدید نشان می دهد که کربوهیدرات موجود در قره قاط ممکن است دارای مزایای پروبیوتیک برای باکتری های مفید روده باشد. بیشتر دیواره های سلول های گیاهی هضم نمی شوند و قره قاط حاوی نوع خاصی از کربوهیدرات به نام زایلوگلوکان ها است که باکتری های خوب روده از آنها به عنوان منبع انرژی استفاده می کنند.

اطلاعات بیشتری لازم است تا مشخص شود که قره قاط می تواند نقش مهمی در سلامت روده داشته باشد ، اما با داشتن مواد مغذی قدرتمند ذاتی و فواید بهداشتی کاملاً مستند ، هیچ بحثی وجود ندارد که قره قاط می تواند نقش مهمی در رژیم غذایی متعادل و سبک زندگی سالم داشته باشد

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده